Hvad vil du nå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

-vb

Super fedt spørgsmål! Oplever sommetider at folk ikke har gjort sig klar hvad de egentlig vil, så måske skal vi være bedre til at bringe spørgsmålet på bane i vores omgivelser. Allerhelst vil jeg gerne til Australien i et par måneder. Og gerne når min søn er blevet så stor, så han kan huske turen. Kunne også godt tænke mig at flytte til Sverige - så der ikke er så langt til skibakkerne. Hvad drømmer jeres mænd om? - Og har de samme drømme som jer? Selv er min kæreste med på det med turen til Australien :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

arielblirup-vb

At være lykkelig. Hvilket for mig bl.a. kræver et fantastisk, kreativt job eller en forrygende karriere som selvstændig - jeg vil gerne være den nye Walt Disney - at være sund og rask og have en sund og rask og glad familie, at blive gammel og nå at få både børne- og oldebørn, komme ud at rejse en masse. Man kan vel sige, at jeg ønsker, at når jeg engang dør, så kan jeg føle mig tilfreds med det liv, jeg har haft.

Anmeld

27. september 2009

mørk-vb

mørk skrev:
Udover de åbenlyse ting, som at se pigerne 'komme godt i vej', få børnebørn osv. vil jeg også gerne * opleve Nick Cave til en fed mindre, indendørs koncert
Nogle gange er det åbenbart bare lidt øget opmærksomhed, der skal til for at få én ud ad hullerne! Ihvertfald kan jeg snart sætte flueben ved ovenstående 'drøm', da jeg om små 3 uger damper til Hamburg et par dage for at opleve 'An evening of reading, music and conversation with Nick Cave' og jeg glæder mig som et lille barn :woohoo: Efter at have skrevet det her, blev det ved at rumstere i hovedet, så jeg googlede for at se om han skulle have gang i et eller andet et eller andet sted og det viste sig så, at han netop nu, i forbindelse med udgivelsen af sin nye bog, afholder disse 'An evening..' arrangementer (der af ham selv beskrives som 'informal, intimate and strange') rundt omkring i Europa. Så efter 2 dages intensivt knokle-arbejde for at få hele skidtet til at hænge sammen, er det hele nu endeligt på plads: billetten er købt, betalt og printet ud, toget ud og bussen hjem er bestilt, pigerne er afsat til pasning, de 2 nætter på det tarvelige luder & lommetyve banegårdshotel er booket og allerede nu, er jeg helt opløftet på forhånd ved tanken om, at være (så godt som!) på tomandshånd med manden, der er en kilde til daglig glæde i mit liv.. (og med det mener jeg så nick cave, ikke min husbond! :laugh: )

Anmeld

27. september 2009

Spunk-vb

Fedt for dig! Det gælder bare om at komme ud af starthullerne. Hav en fantastisk tur :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.