Hvad vil du nå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Caidas-vb

I morges i radioen talte de om ting de ville nå inden døden. Jeg kunne godt tænke mig at flyve i luftballon og hoppe i faldskærm. (-men tør ikke rigtig alligevel) Hvad drømmer I om at gøre i livet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Pia S-vb

Jeg er så kedelig, så det, jeg allerhelst vil nå, er, at se sønnen vokse op og få et godt liv. ¨ Jeg er ikke rigtig en daredevil, men hvis jeg skulle vælge en ting kunne jeg godt tænke mig en tur i Gripen eller i en F16.

Anmeld

22. september 2009

Spunk-vb

Drømmer mest om at få et langt liv sammen med dem jeg elsker, men det kunne da være fedt at gøre et eller andet vildt en dag. Manden og jeg har mange gange talt om, at tage orlov i ½ år og køre gennem Europa eller USA - men nu har vi jo den første på vej, så vi skal nok vente til vi har de børn vi vil have, og de har en vis alder. Kunne også godt tænke mig at skrive en bog - men er ikke sikker på at evnerne er til det.

Anmeld

22. september 2009

kongster-vb

Jeg vil gerne tage MC kørekort lære at tale italiensk lære at danse tango have rejst i alle verdensdele (med Sydpolen som mulig undtagelse :-) ) og sikkert en masse mere, men det er hvad der står på todo listen lige nu

Anmeld

22. september 2009

mariamiss6-vb

jeg vil gerne nå at være glad, generelt. at have en okay økonomi, der løber rundt bare. at have overskud, altid. at bo på et lille landsted, og bare hygge mig med børn og dyr. at få flere børn måske, hvis de andre ting lykkedes (måske undtaget landstedet).

Anmeld

22. september 2009

MetteJ-vb

Jeg vil gerne nå: At se mine børn vokse op og at de bliver lykkelige At rejse At opleve den store kærlighed :side:

Anmeld

22. september 2009

Fuzzbox-vb

Hmmm, der er så meget, som jeg gerne vil - men skal man vælge bare 3 ting på den famøse 'Bucket List', så tror jeg at jeg ville vælge: 1: Komme ind og læse de gamle skrifter i Vatikanet 2: Køre med hundeslæde på Grønland 3: Bungeejumpe... Uden at brække mig af nervøsitet - jeg tror nemlig ikke, at jeg tør, når de kommer til stykket ;)

Anmeld

22. september 2009

M Illum-vb

Jeg vil gerne rejse jorden rundt. Have et landsted med plads til familien og alle vores dyr. Se mine børn vokse op, blive bedstemor Prøve bare en enkelt gang at være fuldstændig lykkelig.

Anmeld

22. september 2009

Charlotte d. 17.-vb

Jeg vil gerne - få skrevet bare en af alle mine halvfærdige romaner FÆRDIG - og få den udgivet (- og få bare nogenlunde hæderlige anmeldelser - og lade mig overtale til også lige at skrive en mere - og en til - og.... ) - have børnebørn ( - fra alle tre unger - og et oldebarn eller fem - og få besøg af dem tit - og....) - tage hele familien med på besøg hos min bror og svigerinde i Los Angeles ( - og supplere det med en køretur igennem det halve USA - og gentage det et par år efter - og lige to gange til ...) - møde Barack Obama (- og få en kort snak med ham - gerne i selskab med Nelson Mandela og Dalai Lama - og Clinton (Bill) vil jeg da egentlig også gerne hilse på...) - til bare EN Leonard Cohen koncert mere ( - den tredje - så MÅ jeg da blive mæt! - og så liiiige hilse på ham backstage - og få et smukt og givende venskab med ham - måske kunne han lige skrive en enkelt sang til mig...) - fortsætte med at være en glad lærer, til jeg går på pension ( - og bevidst vælge at fortsætte i jobbet, selv om jeg vinder fem millioner i Lotto eller ved indtægterne fra salget af min bog...) - elske min mand resten af livet og blive elsket af ham lige så længe Det er alt, hvad jeg ønsker - tror jeg ;)

Anmeld

23. september 2009

mørk-vb

Udover de åbenlyse ting, som at se pigerne 'komme godt i vej', få børnebørn osv. vil jeg også gerne * opleve nordlys * på pilgrimsvandring * opleve Nick Cave til en fed mindre, indendørs koncert * til Sydamerika (og en masse andre steder)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.