Et slags yay

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

arielblirup-vb

Må tilslutte mig koret og sige, at ja, det var et flot skulderklap, og du har bestemt fortjent det! Derudover vil jeg foreslå, at du skifter læge, i hvert fald hvis han/hun ikke vil give dig en henvisning til en psykiater, for det er ikke hverken ret eller rimeligt, at du ikke kan få noget hjælp. Du bør kunne få en henvisning til en psykiater, og jeg ved, at man også kan få henvisning til en psykolog, hvis man er under 37 (!!!), men der får du selvfølgelig kun noget af prisen betalt, så det kan jo godt blive ret dyrt alligevel. Jeg har selv lidt af depression, og det ulmer stadig en gang imellem, og jeg ved derfor, hvor forrykt lidt hjælp man kan få til at komme over den slags sygdom, for det er jo en sygdom. Da jeg havde en depression kunne man endda kun få tilskud til psykolog, hvis man havde forsøgt selvmord, var blevet voldtaget eller havde mistet et nært familiemedlem eller lignende. Nu har man da gjort det lidt bedre, men stadig ikke godt nok, for som nævnt kan man ikke få tilskud, hvis man er over 37. Det fatter jeg bare ikke! Desuden er det jo stadig pænt dyrt at gå til psykolog selvom man får tilskud, så det er stadig de færreste, der har råd. Nå, det var jo nok lidt af et sidespor, men måtte bare lige have det ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

mariamiss6-vb

Jamen det er skam da helt i orden ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.