Et slags yay

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. september 2009

mariamiss6-vb

Altså en lille forhistorie er vidst nødvendig... Jeg er, og har altid været, enormt deprimeret. Dette er jeg helt ærlig omkring, og det giver ofte bagslag, ude i den virkelig verden, men det må jeg jo så lære at leve med... En gang imelle møder man bare folk, der giver et klap på sulderen, der er til at tage og føle på, og som lige kan få selvtilliden bare lidt op. Jeg har to sønner, og lever i et temmeligt forunderligt parforhold, som er en historie helt for sig selv. Mine sønner er Bastian på 2,4 år og Felix på 9 måneder. For et par uger siden var min SP her så, og hun gav mig sgu et ordentligt skulderklap, som jeg staidg bryster mig godt af, og nu havde jeg bar elige brug for at blære mig med det herinde.... Min SP var her faktisk mest for at kigge til mig, fordi vi ikke har råd til at jeg kan få noget hjælp, og fordi jeg for ganske nyligt har været rigtig voldsomt langt nede, så hun har været ret bekymret for mig på det seneste. Nåh men altså situationen er, at vi sidder på gulvet med felix, og snakker lidt løst og fast som vi altid gør, om mig, parforholdet, og ungerne. Efter et øjebliks stilhed, hvor vi bare har nydt Felix, så kigge rhun pludselig på mig, med et stort smil og siger noget i retning af 'Det er simpelthen imponerende, at du som er så ked af det og trist altid, har børn der bare er så super glade, veltilpassede storsmilende, og trygge. Det forstår jeg simpelthen ikke kan lade sig gøre.' Så så man lige mig, blive rigtig stolt, for så ER der da for fanden et eller andet jeg gør HELT rigtigt.... Til de som kan undre sig, skal jeg måske kort sige, at når babyer og små børn ser på ansigter, og omgås folk, der er super triste hele tiden, så bliver børnene også selv meget triste. Ergo er jeg altså åbenbart god til, ikke at vise mine børn, at jeg har det forfærdeligt, og for ganske nyligt overvejede kraftigt, om ikke deres liv var langt bedre, uden mig som mor. :klap: :flag: :klap: :flag: :klap:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Fuzzbox-vb

Det er et ret godt skulderklap at få :D STORT TILLYKKE med det :)

Anmeld

21. september 2009

MetteJ-vb

:klap: Keep up the good work!

Anmeld

21. september 2009

Heidi Nielsen-vb

SÅDAN... rigtig godt gået.....og et helt fantastisk skulderklap at få :flag: :klap:

Anmeld

21. september 2009

Sofies mor-vb

Du er jo FANTASTISK :woohoo: du kan bare ikke selv se det lige for tiden ;) Har du talt med lægen, hvis han henviser må du da kunne få gratis psykolog :)

Anmeld

21. september 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Super! Tillykke med det - det er da et stort YAY :klap:

Anmeld

21. september 2009

EmiliasMor-vb

:klap: Coool B) Stort tillykke

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6-vb

Tusind tak alle sammen, jeg er faktisk også temmeligt stolt :blush: hehe.... Jeg har talt med lægen for noget tid siden, det er også herinde et sted.... Men han var bestemt ikke behjælpelig med noget som helst.... jeg tager 1 dag ad gangen, og som jeg forstod på lægenkunne jeg ikke få hjælp til terapi af nogen art, han ville ikke give mig medicin, og han sagde at han da sagtens kunne henvise mig til et eller andet, men at det var en egen betaling, helt oppe i svimlendebeløb som 4-600 kroner, og vi har under ingen omstændigheder råd til at betale den slags....

Anmeld

21. september 2009

Mor til to-vb

Ja det er nu også for galt, at vi i et samfund som vores, ikke kan få mere hjælp til psykiske problemer. Indtil videre må vi klare os med SHP og andre guldklumper, der kan hjælpe os til at komme over det værste. Og det lyder til at du har fået en af de gode af slagsen. Fedt!

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6-vb

jeg har jordens bedste sundhedsplejerske OG en bekendt der også er uddannet sundhedsplejerske, og underviser i girafsprog.... (ikke at jeg bruger det)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.