Når pædagogen ikke kan lide en!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

Fuzzbox-vb

Jeg kan roligt sige, at jeg ikke er en der gør noget langtrukken, og bestemt ikke synes at det er ok, når ens børn er kede af det. Men jeg har også været vidner til børn, der har reageret kraftigt, når de ikke kunne se deres forældre gå, og derefter begyndte at lede efter dem - derfor min tabke, at hun skal se mig gå, så pædagogerne ikke skal have det problem! Som jeg skrev 'så har jeg haft fornemmelsen af, at hun legede Leas mor!' Så ja, det er ikke et engangstilfælde - så vilde er mine graviditetshormoner dog ikke ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Fuzzbox-vb

Habermas skrev:
Tager Lea generelt afstand til hende, så KAN det jo være fordi, du ikke føler dig tryg ved hende, og det smitter. Måske er det nemmere for dig at tage udgangspunkt i Lea og fortælle hende, at DU har lagt mærke til, at deres forhold har ændret sig, og om hun har den samme oplevelse. Ofte handler samarbejde jo om at afstemme sine forventninger, og måske er det her, at I går skævt af hinanden?
Jeg tog en snakker med Farmand, for at høre hans mening! Han har også bemærket det samme, som jeg havde, med afstandtagen fra Leas side. Lea er en pige med mening, og man skal ikke fortælle hende noget, for det ved hun godt selv, og kan selv. Min tanke omkring deres forhold er, at de har haft en uoverensstemmelse, som Lea ikke har kunne forlige sig med! Hvor at pædagogen så forsøger sig ind på hende igen - men Lea laver en teenager, og giver en kold skulder!

Anmeld

18. september 2009

Mor til to-vb

Godt Titte Du skrev det jeg mente på en supergod måde. Brug det og hold dig på egen banehalvdel, fokuser på det du gerne vil have der skal ske i fremtiden. Det behøver ikke være så farligt, når det rent faktisk sker, men i tankerne inden er det altid stort. Jeg tror ikke du kommer udenom 'snakken'.

Anmeld

21. september 2009

Titte-vb

Hvordan er det gået, har du fået taget en snak med din datters pædagog??

Anmeld

21. september 2009

Fuzzbox-vb

Næ, hun har ikke været i nærheden, når jeg har hentet hende :/ Og denne uge aflevere Farmand hende, så der kommer jeg nok heller ikke til det!

Anmeld

21. september 2009

Titte-vb

Så må du bede om at få en tid til en snak med hende, for det går ikke at der går for lang tid fra det skete til det bliver taget op. Hverken for hende eller for dig, så DU bliver nødt til at bede om en snak, også selv om hun ikke lige er i nærheden når du er der, så spørg en af de andre om det kan lade sig gøre. For du skal af med den inden den bliver for glemt.... :side:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.