Reserve Bedsteforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Kirle-vb

Ja vi har heller ikke mange bedster. Der er en farmor i den anden ende af landet som ikke har det så godt mentalt og så en Olde som er på plejehjem. Der er ikke de store muligheder for pasning der. Søskende både til min kæreste og jeg bor langt væk og har nok i deres eget liv. Og vi tænkte så det knagede 'hvad nu?'. Men så kom jeg i kontakt med noget familie laaaangt ude som bare er vild med min søn og min søn er vild med hende. Så det gik egentlig ganske smertefrit når det kom til stykket. Og jo man har tanker. For det er jo ens hjerteblod som man overlader til et andet menneskes tilstedeværelse. Men at være mor er at give slip, mere og mere. Selvfølgelig på en fornuftigt og ansvarlig måde. Men man må give slip og stole på andre. Pædagoger og reserver og barnepiger mm. Og ikke mindst sit barn, nu er min søn nået den alder hvor han fortæller om hvad der sker (særligt om ting der er gået galt eller har gjort ondt i uger efter det er sket) så nu er jeg ikke længere så bekymret. Men jo prøv at find nogle evt. igennem et bureau eller kommunene for så er de checket igennem hvis du forstår :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

lib1982-vb

Jeg synes bestemt ikke du hverken er sippet, hysterisk eller over-noget som helst! Kan sagtens forstå du ikke har lyst til at overlade dit barn til en Fru/Hr.-hvem-som-helst! Synes det med at søge i en kirke lyder som en super idé ellers i de lokaler brugser m.m. - måske der findes noget på nettet www.reservebedste.dk eller lign.?!? Og så som andre os skriver, hyg jer sammen allesammen nogle gange og så følg din mavefornemmelse!! Hvis din fornemmelser siger dig det ikke duer, så lad være - du får intet ud af at gå og være bekymret væk fra din søn og at være høflig er bare ikke en nødvendighed når det drejer sig om sit barns ve og vel! Hvad med at høre andre forældre i dagplejen/vuggestuen/børnehaven - altså ikke nødvendigvis om de vil passe dem, men måske de kender nogen som kender... osv.? Rigtig meget held & lykke med det - håber det lykkedes for dig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.