maveinfektion :( brug for gode råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

KarinaIda

Hej.. det lyder som om det er roskilde syge du har, og det har jeg haft før, og det starter nemlig med du først får dårlig mave, for derefter også og kaste op.. Som regel står det påp 2-3 dage, og der er ikke rigtig noget og gøre ved det...
Selvom du spiser ristetbrød, æbler i strimler som er blevet brune, drikker cola osv, hjælper det ikke rigtig... Men prøv nogle paragurt(det er nogle tabletter du kan købe i føtex og sådan, og koster omkring 50 kr for 100 stk) det er nogle yoghurtpiller som hjælper på dårlig mave... Og det var stor set det eneste som hjalp bare lidt på min mave!

Go bedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

LineD

Caroline86 skriver:

ellers kan jeg måske låne en af dine hundehvalpe til at holde mig med selskab? den kan alligevel ikke køre når jeg kaster op!?

og tak

DET kan du tro du må Hihi og du må skælde ud alt det du vil, den er nemlig ligeglad

Anmeld

3. september 2009

TbCp

Caroline86 skriver:

Hej alle!

Øv bøv, nu har jeg bare hevet en rigtig dum maveinfektion til mig... står ud af begge ender, og jeg kan ikke overskue noget som helst!
Nu skal jeg bruge alle Jeres gode råd... hvad skal jeg spise, drikke og lave for at komme oven på hurtigst muligt... jeg har ikke rigtig tid til at være syg, og det SKAL være væk på lørdag så jeg kan komme med til frokosten på Jensens!!!!!!!

what to do? lige nu ligger jeg på sofaen og render ud på toilettet ca. hvert kvarter...
kan ingenting andet end have ondt af mig selv! maven rumsterer, halsen brænder og jeg er bare træt og ked

knus Caroline

Det med cola er bare en skrøne....

Ved godt det her er til børn men der er et par gode råd

http://www.netdoktor.dk/vagtlaegen/fakta/diarrebarn.htm

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
TbCp skriver:

Det med cola er bare en skrøne....

Ved godt det her er til børn men der er et par gode råd

http://www.netdoktor.dk/vagtlaegen/fakta/diarrebarn.htm

tak...føler mig som et lille barn lige nu...vil bare puttes og passes på, så tror rådene er lige hvad der skal til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.