maveinfektion :( brug for gode råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.091 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej alle!

Øv bøv, nu har jeg bare hevet en rigtig dum maveinfektion til mig... står ud af begge ender, og jeg kan ikke overskue noget som helst!
Nu skal jeg bruge alle Jeres gode råd... hvad skal jeg spise, drikke og lave for at komme oven på hurtigst muligt... jeg har ikke rigtig tid til at være syg, og det SKAL være væk på lørdag så jeg kan komme med til frokosten på Jensens!!!!!!!

what to do? lige nu ligger jeg på sofaen og render ud på toilettet ca. hvert kvarter...
kan ingenting andet end have ondt af mig selv! maven rumsterer, halsen brænder og jeg er bare træt og ked

knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Sjl-msl-Mkl

Ring op til din læge for og høre hvad du skal gøre. Det er vist mit bedste råd!

Lykke til.

Anmeld

3. september 2009

Ox.

Caroline86 skriver:

Hej alle!

Øv bøv, nu har jeg bare hevet en rigtig dum maveinfektion til mig... står ud af begge ender, og jeg kan ikke overskue noget som helst!
Nu skal jeg bruge alle Jeres gode råd... hvad skal jeg spise, drikke og lave for at komme oven på hurtigst muligt... jeg har ikke rigtig tid til at være syg, og det SKAL være væk på lørdag så jeg kan komme med til frokosten på Jensens!!!!!!!

what to do? lige nu ligger jeg på sofaen og render ud på toilettet ca. hvert kvarter...
kan ingenting andet end have ondt af mig selv! maven rumsterer, halsen brænder og jeg er bare træt og ked

knus Caroline

Øv da!  Havde jeg også i starten af min graviditet, drak lunken coca cola uden brus og tog balancid for halsbranden, det gjorde det lidt nemmere ..

Anmeld

3. september 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Hej alle!

knus Caroline

Øv da søde...

Ristet toastbrød og Cola skulle være godt...

God Bedring til dig... :O)

Anmeld

3. september 2009

Moderator

så kom jeg lige tilbage efter endnu en tur () og ser Jeres gode råd... jeg har hverken toastbrød eller cola, og jeg kan under ingen omstændigheder køre bil som jeg har det
Er kamillethe med honning godt? det kan jeg nemlig klare

Anmeld

3. september 2009

Misjelle

Caroline86 skriver:

Hej alle!

knus Caroline

Åh nej dog ... er nu ikke sikker på at der er noget som kan gøres for at få det til at gå hurtigt over, sådan noget mave snask plejer at tage sig den tid det tager , men man kan lette det lidt ved at spise tørre skorper evt. med lidt moset banan, revet æbler og drikke coca cola (har læst et sted at det skal være coca cola, da det indeholder noget der hjælper,men det kan jo være fis ).

Håber du snart kommer på benene igen

Anmeld

3. september 2009

Maise

hvor længe har du haft det sådan? for er det roskildesyge varer det max et par dage. Husk at drikke en masse vand. Og ja cola er godt for maven.

Anmeld

3. september 2009

kiroo

banan er godt. det skulle gøre afføringen lidt hård, men kylling og ris er skånsomt mod maven, og kogte grønsager, fiber samler..
ellers så er der piller på apoteket, der kan bestilles over nettet..

rigtig god bedring..

Anmeld

3. september 2009

Kloster

Hej hej.

Du bør nok ikke få honning, når du har diarré. Det plejer at have modsat effekt
Prøv med havregrød, masser af væske, cola, juice, bananer, revet æble, kika, knækbrød, ristet brød.

Held og lykke. Håber snart du kommer over det...

Kloster

Anmeld

3. september 2009

Moderator

tak for alle Jeres råd...
Har haft rumlende mave og sådan lidt ubehag de sidste par dage, men i går fik jeg så begyndende diarré og i går aftes begyndte jeg også at kaste op... i dag er det rigtig slemt så det har vel egentlig ikke varet mere end en dag, indtil videre!?
Jeg må sende manden på indkøb, på vej hjem... der går godt nok 4 timer endnu, men det er bedre end ingenting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.