pigenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

EmiliasMor-vb

Johanna synes jeg også er flot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Løkkemor-vb

Ja, altså, det er nok mig der er lidt speciel... Jeg synes bare det kunne klinge meget godt når der er dobbeltkonsonat i... Lidt tynd i det og alle mulige andre navne har også været oppe at vende, men det helt rigtige er der bare ikke lige. Til gengæld skal det være en Mikkel, hvis det bliver en dreng. I starten skulle det være et navn med to k'er, men så kunne vi kun komme i tanke om rikke og rebekka... Lige nu siger manden Helena, men jeg er stadig ret hut på navne med dobbeltkonsonant...

Anmeld

15. september 2009

Fuzzbox-vb

Har du været på kirkegårdsvandring? Der finder man mange gode navne :)

Anmeld

15. september 2009

Løkkemor-vb

Næhh, men det var da en god ide, det kunne være jeg skulle gøre det en af dagene...

Anmeld

15. september 2009

Webredaktøren-vb

Rebekka havde vi også oppe at vende, men endte med Kathrine, og tænk det navn bliver jeg gladere og gladere for. Det er et godt klassisk navn som alle kender, dog uden at vi overhovedet kender andre på hendes alder, der hedder det :klap:

Anmeld

15. september 2009

Fuzzbox-vb

Nej Kathrine/katrine er ikke et navn man ser så meget :) Det samme er det med Lea - alle kender det, det lyder ikke mærkligt, og hun kommer ikke til at være Lea nr 4 i en klasse ;)

Anmeld

15. september 2009

Webredaktøren-vb

Webredaktøren skrev:
Det er et godt klassisk navn som alle kender, dog uden at vi overhovedet kender andre på hendes alder, der hedder det :klap:
Ja, netop - Katrine/Kathrine er rigtig smukt! Det er lidt samme tanker vi har bag vores Otto.. et navn, som der ikke er megen dikke-dar ved, men samtidig ét som alle kan stave og nogenlunde at huske. Vi har derudover en Malte - ja uden h - men mange staver det - forståeligt nok - med h og det generer os ikke.. det har I sikkert også prøvet, Web-mor? At folk spørger om det er med eller uden h :) Kh Heidi

Anmeld

16. september 2009

Løkkemor-vb

Min dreng hedder Mikkel, så det kan jeg da kun stå inde for ;) hvad med Emma?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.