pigenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.452 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. september 2009

Løkkemor-vb

Jeg ved godt det er et emne der ofte er oppe at vende, men... det passer aldrig helt på mit 'problem'. Et pigenavn med dobbeltkonsonat, der klinger godt med Løkke. Vi har prøvet, men der er ikke lige noget der klinger helt vildt i mine ører, så ryst lige ærmet... Vi har snakket om: Rikke, Sille, Mette, ella, minna, Lotte, Lucca, hanne, hanna, johanne, rebecca, Jette, jonna, (dem jeg lige kunne komme i tanke om nu)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Fuzzbox-vb

Tenna Anna Britta Ann Lisette Bolette Anette

Anmeld

14. september 2009

tulle97-vb

Anitta, Bettina, Betinna, Anna, Anne, Lotte, Charlotte Så løb jeg tør....Måske vender jeg tilbage efter en tænkepause :)

Anmeld

14. september 2009

Webredaktøren-vb

Jeg er HELT tabt i navnet Vigga :) Faktisk var det en anden bruger på libero, der kom med det og siden har jeg været vild med det. Kh Heidi

Anmeld

14. september 2009

Caidas-vb

Jeg er lidt vild med navnet Linnea Og Lianna

Anmeld

14. september 2009

Webredaktøren-vb

Tja, min farmor hed jo Manna :blink: Men det rimer jo så fint med Nanna som jeg synes er et fremragende navn, som jeg egentligt ikke støder så ofte på. ... og ellers er der jo Tinna - det er altså en joke, men Camilla som jeg egentligt skulle have heddet er jo også en mulighed.

Anmeld

14. september 2009

Webredaktøren-vb

Må man spørge hvorfor der skal være dobbeltkonsonant? :)

Anmeld

15. september 2009

heidi jensen-vb

vores kommende datter skal hedde Nanna :cheer: et navn man ikke så ofte høre men super sødt syntes vi.

Anmeld

15. september 2009

Webredaktøren-vb

heidi jensen skrev:
vores kommende datter skal hedde Nanna :cheer: et navn man ikke så ofte høre men super sødt syntes vi.
Yeah, det var jo lige det, jeg også pegede på... supersødt!

Anmeld

15. september 2009

Fuzzbox-vb

Skal jeg være ærlig, så synes jeg at Mette er et super sødt, og helt igennem fantastisk navn. :woohoo: Virkelig slagfast, og med kraft i. :lol: Et smukt nordisk navn :flag:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.