Jeg synes det er gylleagtigt. Alle de latterlige penge man lægger i dagen, for at kunne hænge en anden ud, fordi h*n skal giftes.
Nå, men...den her arbkollega til min mand, som måske før i tiden har været noget mere end det, han skal giftes. Fik invitation for længe siden, men har ikke gidet tage stilling, for jeg kan ikke holde manden ud og vi kan ikke få drengene passet nogen steder mere, så en fest, hvor vi ikke kan have dem med, der må vi sige nej.
Der har været probs i firmaet, hvor min mand og han er ansat, så jeg havde håbet, at manden ville sige 'Ai, det gider jeg sq ikke'. Men det gjorde han så ikke :S
Næh nej, han skal da med. Han har ikke forsøgt at finde pasning til vores drenge, bare forventet, at det prøvede jeg (*hæhæ* så hellere skide i havet).
Nå, men uanset bryllup, så er der polterabend. Og jeg har det bare sådan, at jeg ikke vil give over 1000kr for at den mand skal have det sjovt, når jeg ikke kan fordrage ham. 1000kr??? For hvad??? Hvorfor ikke bare spise en god middag og gå i byen??? Hvorfor skal der partout være strippere, helikopterture, udklædning og deslige med i de der arrangementer?
Hm, men det er de der penge, som nager mig :angry: Og manden vil ikke gi sig. Derudover bryllupsgave! Endnu en formue - hvor jeg gerne gav en lokumsrulle med personlig udsmykning, altså...
Jeg er bare så gal over, at 1) manden vil med 2) beløbet og 3) at jeg bare bliver gal over det.
Hvordan har I det med den slags arrangementer?
Jeg har personligt meldt fra, når nogen skulle giftes. Har egentlig aldrig haft penge til at deltage, men vil jo heller ikke pga den store udgift det er. Skal så også lige siges, at ingen af mine nærmeste har skulle giftes gennem tiderne, så jeg har haft nemt ved at sige nej tak.
Anmeld