Den skal I da lige se! +brok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

iln

ka-ri-na skriver:

men han tager sig jo allerede sammen... som jeg forstår det så giver han jo Michella "baby fri"... han gør bare ikke tingene på samme måde som hun :0) og det skal vi quinder altså lære at acceptere :0)

Læste det lige igen og du har ret. Jeg havde ikke forstået det på den måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Barbamama

iln skriver:

Jeg var simpelthen blevet så tosset, hvis det havde været Peter, der bare var gået i gang med arbejde efter maden. Tør slet ikke tænke på hvad mit temperament havde gjort ved ham så.

Synes man læser flre og flere steder om, hvor svært det er for manden at "tage sig sammen" ifølge kvinden. Må da indrømme at jeg håber da ikke det bliver sådan herhjemme, men har desværre på fornemmelsen, at Peter nok får lidt af de samme tendenser. Det baserer jeg på nogle kommentare han af og til kommer med:ja jeg skal jo stadig passe mit arbejde og så forventer du vel at jeg tager mig af baby når jeg kommer hjem, så du kan få en pause. Lad lige ungen komme ud først mener jeg... ike nogen grund til at tage "sorgerne" på forskud.

Nå, men jeg håber I finder ud af det og at han mander sig lidt op og så vil jeg slutte af med at sige fin hjemmeside :-) Hel vildt med de billeder hvor hun ligger på maven og trækker benene helt op og strutter med numsen ser så sødt ud.

Og ja jeg læste også mange steder INDEN jeg fødte om dumme mænd og kærester og tænkte: SÅdan bliver min kæreste heldigvis ikke for han er bare den dejligste mand ever.... Øhh.... Hi hi.... Ja man bliver klogere. Men jeg synes da stadig han er dejlig. Men engang imellem er han rigtig dum!  ha ha ha
Og tak for de søde ord forresten  Jeg er også helt vild med de billeder hvor hun ligger sådan. Det er bare så sødt. Hun ligner en lille frø!

Anmeld

3. september 2009

Barbamama

ka-ri-na skriver:

det er nemli svært søde... men essensen af det jeg skriver er: at han ikke har noget han skal fatte.... han skal bare lige lære at være far og gøre tingene på sin måde :0)

Ha ha ha. Uha du giver mig helt dårlig samvittighed  Ja som jeg skrev før så gør jeg sådan her
Men ja det er jo bare fordi jeg ikke lige føler han kan læse hendes signaler, men det kommer jo nok når jeg bakker. Han har svært ved det nogle gange. Jeg kan høre når hun ikke gider lege mere f.eks. og bliver irriteret (ligger og piver) og så tror han stadig hun vil lege fordi hun basker med armene. Ja nu lyder jeg bedrevidende igen....
Men ja jeg er da også glad for at han tager over når han kommer hjem. Det er noget vi har snakket om, fordi før gik han straks i gang med at lave aftensmad og så sov hun når vi skulle spise og så nåede han ikke at snakke med hende, så nu laver jeg aftensmad og han snakker

Anmeld

3. september 2009

Ni-ko-li-ne

iln skriver:

Læste det lige igen og du har ret. Jeg havde ikke forstået det på den måde

men der er mange mænd der er som du beskriver... og bør tage sig sammen

Anmeld

3. september 2009

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ha ha ha. Uha du giver mig helt dårlig samvittighed  Ja som jeg skrev før så gør jeg sådan her
Men ja det er jo bare fordi jeg ikke lige føler han kan læse hendes signaler, men det kommer jo nok når jeg bakker. Han har svært ved det nogle gange. Jeg kan høre når hun ikke gider lege mere f.eks. og bliver irriteret (ligger og piver) og så tror han stadig hun vil lege fordi hun basker med armene. Ja nu lyder jeg bedrevidende igen....
Men ja jeg er da også glad for at han tager over når han kommer hjem. Det er noget vi har snakket om, fordi før gik han straks i gang med at lave aftensmad og så sov hun når vi skulle spise og så nåede han ikke at snakke med hende, så nu laver jeg aftensmad og han snakker

sådan er det bare, det er meget naturligt når du er sammen med hende hele dagen :0) det er derfor det er vigtigt at han selv lærer at reagere på hendes signaler :0) uden at mor står over skulderen og fortæller hvad frustrationen skyldes

Anmeld

3. september 2009

Barbamama

ka-ri-na skriver:

sådan er det bare, det er meget naturligt når du er sammen med hende hele dagen :0) det er derfor det er vigtigt at han selv lærer at reagere på hendes signaler :0) uden at mor står over skulderen og fortæller hvad frustrationen skyldes

Jeg tror det var godt jeg skrev det indlæg. Jeg havde faktisk lovet mig selv at jeg ikke ville blive sådan og her er jeg. Tak for hjælpen og din søde måde at sige tingene på

Anmeld

3. september 2009

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Jeg tror det var godt jeg skrev det indlæg. Jeg havde faktisk lovet mig selv at jeg ikke ville blive sådan og her er jeg. Tak for hjælpen og din søde måde at sige tingene på

velbekomme.... du kan tro jeg også bander mig selv langt væk for at jeg blev sådan.... nu er det lavet om... det dur bare ikke :0) velbekomme... er bare glad for at du tog imod det, livet bliver lettere for jer alle tre når mor ikke går og bliver indebrændt og stresset :0)

Anmeld

3. september 2009

Barbamama

ka-ri-na skriver:

velbekomme.... du kan tro jeg også bander mig selv langt væk for at jeg blev sådan.... nu er det lavet om... det dur bare ikke :0) velbekomme... er bare glad for at du tog imod det, livet bliver lettere for jer alle tre når mor ikke går og bliver indebrændt og stresset :0)

Tak

Anmeld

3. september 2009

Bondepigen

Først.... hvor er hun dejlig, og sikke noget dejligt strittende garn.

Jeg kender det alt for godt, det med at man synes manden skal gøre noget og ikke bare "ignorere" baby.... men tror virkelig ikke de ignorerer, de er nok måske bare lidt mere fantasiløse med at finde på at prøve noget andet end vi er...

Og de skal jo have lov til at finde ud af tingene selv uden indblanden, men huha det har taget mig ekstremt lang tid, at acceptere det.... for det er hårdt at høre dem græde, når man synes de burde gøre noget. Falder stadig i indimellem og skælder lidt ud, men det hjælper at have det i baghovedet, at de jo osse skal have lov at være fædre på deres måde, som vi er mødre på vores. Når jeg er tæt på at gå ind og sige noget, tænker jeg lige over, hvordan jeg ville have det, hvis han ville ændre min måde, at være mor på....

Og de elsker jo deres børn ligeså højt som vi selv gør...

Den med maden var jeg godt nok osse blevet hidsig over...

Anmeld

4. september 2009

Barbamama

bondepigen skriver:

Først.... hvor er hun dejlig, og sikke noget dejligt strittende garn.

Jeg kender det alt for godt, det med at man synes manden skal gøre noget og ikke bare "ignorere" baby.... men tror virkelig ikke de ignorerer, de er nok måske bare lidt mere fantasiløse med at finde på at prøve noget andet end vi er...

Og de skal jo have lov til at finde ud af tingene selv uden indblanden, men huha det har taget mig ekstremt lang tid, at acceptere det.... for det er hårdt at høre dem græde, når man synes de burde gøre noget. Falder stadig i indimellem og skælder lidt ud, men det hjælper at have det i baghovedet, at de jo osse skal have lov at være fædre på deres måde, som vi er mødre på vores. Når jeg er tæt på at gå ind og sige noget, tænker jeg lige over, hvordan jeg ville have det, hvis han ville ændre min måde, at være mor på....

Og de elsker jo deres børn ligeså højt som vi selv gør...

Den med maden var jeg godt nok osse blevet hidsig over...

Tak skal du have  Ja hendes hår er helt fantastisk!!!!
Ja det er da rigtigt. Jeg ville have det svært med hvis han sagde hvad jeg skulle. Det må jeg tænke over HVER gang jeg har lyst til at sige noget til ham. Så må jeg gå et andet sted hen, men uhh det gør ondt i hjertet når hun skriger og jeg ikke føler han lytter. Men ja han vil hende jo også det bedste. Han skal jo også have lov at lære hende at kende. Men ja det er da frustrerende når man lige tænker man ved hvad der ville hjælpe hende...Og ja han virker nemlig lidt fantasiløs he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.