Jeg er i gang med at prøve at lave en lille hjemmeside til min guldklump Carla. Adressen er 123hjemmeside.dk/SuperCarla

I kan jo lige tjekke den ud
Ellers kan jeg da lige komme af med lidt galde, nu når jeg alligevel er her.....
I går aftes var Carla lidt umulig. Casper tog hende (dejligt) og lagde hende på sit bryst (jeg var i gang med at lave aftensmad). hun faldt så i søvn og Casper lagde hende ind. Lidt efter vågnede hun og han måtte tage hende op. Så lagde han sig med hende i sofaen igen, men denne gang virkede det ikke. Hun gad ikke ligge der, men manden blev stadig liggende. Jeg stod i køkkenet og tænkte

å rejs dig dog op!!!! Prøv noget andet!!!! Men nej....

Så gik jeg ind i stuen og sagde til ham: Gider du ikke rejse dig eller hvad? Nej det gad han ikke han var træt.

Nå jamen så måtte jeg jo tage hende igen selvom jeg havde brug for en babypause.... Og jeg gik rundt med hende... SÅ sagde jeg til ham at det altså ikke kunne nytte noget. Og at deres samvær blev nødt til at være på HENDES præmisser og ikke hans. Han blev nødt til at rejse sig og gå lidt med hende når hun var ked af det og det kunne være dejligt om HAN gjorde det, så jeg lige kunne få en pause... Ja ja svarer manden og smiler. Det kan han jo sagtens for nu har jeg jo taget hende.... Nå men hun falder igen i søvn og jeg lægger hende.... Hun vågner.... Hun prutter så jeg konkluderer at hun har lidt ondt i maven. Jeg vader derfor rundt med hende så hendes mave ligger på min arm (maden er i mellemtiden blevet sat på bordet). Så sætter Casper sig til at spise og jeg glæder mig til han er færdig for så kan det blive min tur. Da han så har spist færdig rejser han sig og henter noget arbejde!!!!

DET GJORDE HAN BARE IKKE!!!!! For helvede! Jeg er sgu da også sulten!!! Jeg lagde Carla på maven i kravlegården. Hun faldt i søvn og så ryddede jeg af bordet (uden at spise). Så siger han: Er du ikke sulten? Jo! Men jeg er for vred til at spise!!!!! Hmm.... Så siger manden ikke mere. Da jeg så prøver at forklare ham hvorfor jeg er vred siger han: Jeg vil godt lige være færdig med det her. Jeg kunne have slået ham ned!!!! Senere sagde jeg til ham at han godt måtte være bedre til at hjælpe mig og at jeg var blevet sur da han ikke havde sørget for at jeg også kunne spise. Altså mænd er bare IKKE empatiske! De kan ikke SE hvad de gør forkert. For fanden mand.... Men resten af aftenen var han den der var inde i soveværelset og give sut til hun var faldet helt i søvn. Det manglede sgu da også bare....
Anmeld