Jubii :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

ekzunz

Zafir skriver:

Nu har jeg bestilt og betalt en forlænget weekend for HELE Sindres æt (os og svoger og Loulou og avi hehe) på weissenhauser strand, hvor vi også var på efterårs slappe-af tur sidste år

Nuuuuj, det blir skønt. Vi rejser jo rigtig meget sammen os 6, men det er altid på viking. Så vi glæder os rigtig meget til at komme afsted sammen i 4 dage. Jubiiii...

Det er SÅ fedt. Når vi kommer derned, er der gratis Freizeitspass og legelandet er lige åbnet efter nybygning Så vi kan lege, bade og spille alt det vi vil GRATIS...

SÅ fedt!!! Og hele balladen, incl færgen for 3850 kr... Fuldstændig vanvittigt!! 4 værelses lejlighed med kombineret køkken/opholdsrum og balkon

Så vi tager afsted torsdag efter arbejde og er dernede torsdag aften. Så har vi 2 hele dage og en halv søndag.

Uhhh jeg kan næsten ikke vente

Det er sku en OK start på efteråret

Suk, på den gode måde

Det lyder bare skønt!!

Jeg har også kigget på det og ville ha' bestilt en tur her i sept., men så at der er en masse nyt der åbner senere på året, så vi overvejer pt. en tur i november.

Det der Freizeitspass - er det altid gratis, eller er det special-tilbud de kører med nu? Jeg kan jo ligeså godt være lidt økonomisk med alle de unger vi
har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Znuzke skriver:

Det lyder bare skønt!!

Jeg har også kigget på det og ville ha' bestilt en tur her i sept., men så at der er en masse nyt der åbner senere på året, så vi overvejer pt. en tur i november.

Det der Freizeitspass - er det altid gratis, eller er det special-tilbud de kører med nu? Jeg kan jo ligeså godt være lidt økonomisk med alle de unger vi
har

Du skal være opmærksom på at de lukker badelandet en måned efter at legelandet åbner igen, fordi badelandet også skal bygges om. Du skal tage derned inden den 11. november og efter den 9. okt

Så er begge ting åbne.

Men HELT sikkert, tjek hvornår der er freizeitspass med i pakken Det kan I DEN GRAD godt betale sig.

Det er det hele der er gratis i legelandet og kegle og bowling baner og billard osv Det er så fedt

Gratis Freizeitpass er en periode ting og vi var dernede ca samme tid som vi skal nu sidste år og der var også gratis freizeitspass, men ikke i juleferien, hvor vi også var dernede... hehe.
(ja, altså det blev lidt vores 'sommerhus' sidste efterår, hvor vi lige var der 2 gange på 3 mrd Men det er billigt og godt, så det er win win...)

men hvorfor ikke tage samme weekend som os? 

Anmeld

3. september 2009

ekzunz

Zafir skriver:

Du skal være opmærksom på at de lukker badelandet en måned efter at legelandet åbner igen, fordi badelandet også skal bygges om. Du skal tage derned inden den 11. november og efter den 9. okt

Så er begge ting åbne.

Men HELT sikkert, tjek hvornår der er freizeitspass med i pakken Det kan I DEN GRAD godt betale sig.

Det er det hele der er gratis i legelandet og kegle og bowling baner og billard osv Det er så fedt

Gratis Freizeitpass er en periode ting og vi var dernede ca samme tid som vi skal nu sidste år og der var også gratis freizeitspass, men ikke i juleferien, hvor vi også var dernede... hehe.
(ja, altså det blev lidt vores 'sommerhus' sidste efterår, hvor vi lige var der 2 gange på 3 mrd Men det er billigt og godt, så det er win win...)

men hvorfor ikke tage samme weekend som os? 

Jamen hvornår skal i derned??

Jeg har en kollega som var der i sommers, og jeg har kigget en del på nettet og jeg synes bare det ser alletiders ud!

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Znuzke skriver:

Jamen hvornår skal i derned??

Jeg har en kollega som var der i sommers, og jeg har kigget en del på nettet og jeg synes bare det ser alletiders ud!

Men det ER også alletiders VI fandt det ved et tilfælde, fordi vi havde fået nogen ekstra penge og trængte til at komme VÆK alle tre... BAre lige nogen dage.

Så ville vi i lalandia, men alt var booket. JEg søgte og fandt weissenhauser Det var virkelig en bonus oplevelse, fordi det kostede det halve og var næsten dobbelt så stort

Og kvaliteten er virkelig i top. Både på lejligheder, badeland og legeland...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.