Jubii :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nu har jeg bestilt og betalt en forlænget weekend for HELE Sindres æt (os og svoger og Loulou og avi hehe) på weissenhauser strand, hvor vi også var på efterårs slappe-af tur sidste år

Nuuuuj, det blir skønt. Vi rejser jo rigtig meget sammen os 6, men det er altid på viking. Så vi glæder os rigtig meget til at komme afsted sammen i 4 dage. Jubiiii...

Det er SÅ fedt. Når vi kommer derned, er der gratis Freizeitspass og legelandet er lige åbnet efter nybygning Så vi kan lege, bade og spille alt det vi vil GRATIS...

SÅ fedt!!! Og hele balladen, incl færgen for 3850 kr... Fuldstændig vanvittigt!! 4 værelses lejlighed med kombineret køkken/opholdsrum og balkon

Så vi tager afsted torsdag efter arbejde og er dernede torsdag aften. Så har vi 2 hele dage og en halv søndag.

Uhhh jeg kan næsten ikke vente

Det er sku en OK start på efteråret

Suk, på den gode måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

mariamiss6

åååårh er da slet ikke misundelig.....

rigtig god tur.... vi når jo at ses inden....

Anmeld

2. september 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

åååårh er da slet ikke misundelig.....

rigtig god tur.... vi når jo at ses inden....

Ork ja Vi skal rigtig hygge os på Ishøj

Anmeld

2. september 2009

mariamiss6

hehe ja sgu!

har du planlagt en vikingekage hehe....
Jeg kan altså sagtens undvære, har efterhånden fået rigeligt kage tror jeg, er bange for de tabte 8 kilo snart har sneget sig på igen hehe....

nåh men Noget skal vi sgu have at tygge på, jeg må i tænkeboks, men det bliver ikke kage her fra..... måske lidt købeslik hehe...

Anmeld

2. september 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

hehe ja sgu!

har du planlagt en vikingekage hehe....
Jeg kan altså sagtens undvære, har efterhånden fået rigeligt kage tror jeg, er bange for de tabte 8 kilo snart har sneget sig på igen hehe....

nåh men Noget skal vi sgu have at tygge på, jeg må i tænkeboks, men det bliver ikke kage her fra..... måske lidt købeslik hehe...

Jeg når nok ikke at lave kage. men snasker og sager skal vi da ha

Anmeld

2. september 2009

mariamiss6

Haha ja sgu..... ååååh nej nu må jeg i tænketank, hvad vil jeg have hvad vil jeg have.....

Anmeld

2. september 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Nu har jeg bestilt og betalt en forlænget weekend for HELE Sindres æt (os og svoger og Loulou og avi hehe) på weissenhauser strand, hvor vi også var på efterårs slappe-af tur sidste år

Nuuuuj, det blir skønt. Vi rejser jo rigtig meget sammen os 6, men det er altid på viking. Så vi glæder os rigtig meget til at komme afsted sammen i 4 dage. Jubiiii...

Det er SÅ fedt. Når vi kommer derned, er der gratis Freizeitspass og legelandet er lige åbnet efter nybygning Så vi kan lege, bade og spille alt det vi vil GRATIS...

SÅ fedt!!! Og hele balladen, incl færgen for 3850 kr... Fuldstændig vanvittigt!! 4 værelses lejlighed med kombineret køkken/opholdsrum og balkon

Så vi tager afsted torsdag efter arbejde og er dernede torsdag aften. Så har vi 2 hele dage og en halv søndag.

Uhhh jeg kan næsten ikke vente

Det er sku en OK start på efteråret

Suk, på den gode måde

Aj hvor fedt!! Det blir skønt for jer, at komme lidt væk sammen  

Anmeld

3. september 2009

Betina88

I må ha' en rigtig go' tur ..

Så må du fortælle os , hvordan det var ..

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Betina88 skriver:

I må ha' en rigtig go' tur ..

Så må du fortælle os , hvordan det var ..

Ork ja  Det skal jeg gøre.

Vi har været dernede før. Det er et rigtig dejligt sted - Både med og uden børn 

Anmeld

3. september 2009

Honningblomst

Dejligt med lidt tid væk hjemmefra...jeg kender godt stedet, men synes bare det er så bøvlet at tage derned. Så er det nemmere med Lalandia hvis det skal være og når det er her, så er det bare for ungeren- men de elsker det så også rigtig meget...
Knus Eva og rigtig god tur..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.