Hej i skønne mennesker her på siden.
Jeg har et spørgsmål, som jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med...
Mine 2 drenge på henholdsvis næsten 4 år og næsten 6 år er begyndt at tisse i bukserne igen. De har begge haft en periode hvor de ikke har gjort det, men nu er det begyndt igen. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Den anden dag kom den mindste ind for 4 gang og skulle have skiftet bukser. De kommer ikke og siger når de har tisset i bukserne, men render bare rundt med det, hvilket jeg synes virkelig er ulækker! Jeg forstår heller ikke at den store der begynder i skole her d. 1 april bliver ved med det.... Han er da for stor til det, eller er det bare mig ? Jeg har taget nogle bleer med hjem, som jeg har sagtb til dem at jeg vil give dem på næste gang de tisser i bukserne. så kan de få dem på ud og lege, men synes også det er forkert... Hvad skal jeg gøre når de risser i bukserne ? Hvad gør jeg så de virkelig forstår at jeg IKKE acceptere det mere??? Skal de sættes i gangen i 3 minutter eller skal de forbydes at komme ud og lege hvis de gør det ?
Det er som regel kun når de er ude og lege det sker og når jeg har hentet dem i deres daginstitution.
Håber i kan hjælpe.
En fortvivlet mor. :(
Anmeld