Bare lige en tanke om Stein Bagger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2009

Pia S-vb

WebDebattør jeANNE skrev:
Har altid selv syntes han var rædselsfuld! Lige til den dag hvor jeg skulle fotografere ham, og derfor mødte ham irl. – Han er da SÅ hot:kiss: . Der er altså noget over ham:blush: . Nu kan jeg godt forstå de unge smukke kvinder, der hænger om han som fluer på en kokage. Jeg ved ikke om det er hans højde, eller om det er hans overdrevne selvfed-hed. Han er så selvfed, at man som kvinde kun kan tænke ”han må jo ha’ noget at ha’ det det i” Sådan kan man jo revidere sit syn på folk, når man møder dem. WebDebattør jeANNE
Der kan du bare se jeANNE - jeg har også mødt ham og blev betaget. Dog ikke nok til at giftei mig med ham :silly: (ikke at jeg tror han ville spørge)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2009

Det er stadig mig-vb

Jeg har ved flere lejligheder også mødt ham, og der er helt klart noget fængende personlighed over ham, som ikke ligner andre mænds....måske derfor!? Den gang jeg kun havde set ham via TV skærmen, syntes jeg han var irriterende, for stor mund med for stort overbid, men det rettede sig altså fuldstændigt ind da jeg havde mødt ham:laugh: Kurt Thorsen har altid fungeret som stopklods under ballongyngen i mine tanker....i særdeleshed efter at have set ham irl. Bagger ligner en psykopat, og sådan som han optrådte foran kameraerne igår, tror jeg næsten også han er det!!!:dry: Riskær er en frækkert i alle henseender:silly:

Anmeld

12. juni 2009

KristineLorenzen-vb

Jeg er enig med de mange der kalder Stein Bagger glat - jeg synes simpelthen han er så ulækker. Han bringer tankerne hen på American Psyco og Patrick Bateman. Riskjær er i en helt anden klasse. Han er charmerende, begavet og så er han kæreste med min veninde.

Anmeld

12. juni 2009

Webredaktøren-vb

Så endte det med syv års fængsel til Bagger for svindel for over 800 mio. kroner. Synes du at dommen er rimelig? Ved god opførsel er han sikkert ude om ca. fem år, og så bliver det jo spændende at se, om han flyver direkte til USA med en skovl i håndbagagen, så han kan grave de "forsvundne" 200 mio. op.:blink:

Anmeld

12. juni 2009

KristineLorenzen-vb

Ja, det er helt grotesk. Håbede at de ville have gjort sagen til et eksempel og givet ham 12 år.

Anmeld

13. juni 2009

Pia S-vb

Det kunne jo også være, at dommen bliver anket. Den ret har begge parter jo. Han må godt nok have fået en ordentlig rabat. Jeg havde frygtet 6 år, håbet på 8 og så endte det på 7. Når man sammenligner med fx Thorsen/Trads, så synes jeg faktisk, Stein Bagger slipper for let. Nu er jeg så spændt på, hvad der sker i sagen omkring overfaldet på hans forretningspartner!

Anmeld

13. juni 2009

Lars F-vb

12 år? Hvad med 20? Eller 50? Jeg har aldrig helt forstået alle de der råb på "mere straf". Hvad får i ud af det? Jeg kunne måske forstå hvis det var jer der var blevet snydt for alle sparepengene - men ellers forstår jeg ikke denne trang til hævn. Ja, ja - han har gjort noget ulovligt, han skal naturligvis straffes. Men hvorfor er det bedre at han får 12 år end 6?

Anmeld

14. juni 2009

Det er stadig mig-vb

Tænker du også sådan når det er mord, pædofili eller voldtægt??? synes ikke det handler om at have egne sparepenge i klemme, egne myrdede børn eller voldtagne døtre med i sagen forat have en holdning. Tror ikke det handler om 'hævn' men måske mere om retfærdighed?! Er det 251 mill de ikke kan finde, men som Bagger sikkert ved hvor er, og som han sikkert vender stærkt tilbage til efter afsoningen.... Tror mere folk bliver oprevet over dét! Manden begår kriminalitet, afsoner måske MAX 4-5 år og har 251 mill af andres penge gemt væk et sted. Det er da bare ikke fair!! Heller ikke over for dem der har mistet dem. så straffen er da mindst lige så dum som sagen, og den eneste der vinder her, er den kriminelle......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.