Bare lige en tanke om Stein Bagger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. juni 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Bare lige en tanke: Stein Bagger er stadig stjerne meget rigere, end jeg nogensinde bliver:dry: Det er Klaus Riskær også. Måske skulle man begynde at snyde nogen? WebDebattør jeANNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2009

Pia S-vb

Begge sidder i fængsel - så drop bare tanken, med mindre du gerne vil have en ny bopæl. Stein Bagger har næppe nogen formue, det er konen, der ejer det hele. Klaus Riskær har jo rent faktisk tjent penge - også uden at snyde. Der er rigtig mange, som har flere penge end mig, men ved du hvad?? Jeg er sgu tilfreds, med det jeg har.

Anmeld

11. juni 2009

Det er stadig mig-vb

Jeg skulle heller ikke nyde noget! Følelsen af at være et godt og ærligt menneske, kan alligevel ikke måle sig med den slags udsepekuerede rigdomme... Jeg kan faktisk rigtig godt lide Klaus Riskær.

Anmeld

11. juni 2009

Pia S-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Jeg kan faktisk rigtig godt lide Klaus Riskær.
Det kan jeg faktisk også - troede bare jeg var den eneste. Ja og så min veninde, som boede skråt over for ham i Holte :side:

Anmeld

11. juni 2009

ano-vb

Klaus Riskær?? Ham var jeg vild med, da jeg var 18 - jeg gav ham min stemme til Europaparlamentet, men har aldrig turdet sige det højt siden! Han var vel nærmest ikonet på en yuppie dengang, og da så hans forretninger viste sig at være mere end tvivlsomme, blev han pludselig symbolet på dem, der havde kørt i for højt gear i 80´erne og nu havde en regning at betale. Lige noget, der taler til ens indre "jantehund". Jeg synes nu, det er noget rod med ham og de der meget unge piger (eller meget yngre end ham), han gør gravide, gifter sig med osv. Og jeg ville ALDRIG binde an med at gøre forretninger med ham - ikke, at jeg tror, han ville henvende sig :lol:

Anmeld

11. juni 2009

ano-vb

Stein Bagger har vel næppe en krone på lommen, når han engang har afsonet sin dom. Omvendt tror jeg, at folk som ham altid ender med at have en Ferrari og en strandvejsvilla efter nogle år i frihed. Han kommer formentlig til at score kassen ved at give eksklusive interviews, udgive en bog, sælge filmrettighederne og tage rundt og holde foredrag. Om nogle år vil folk opfatte ham som en sjov og farverig fyr og have glemt, hvad han har påført andre mennesker af problemer - tror jeg. Han kan ikke være sammen med sin datter under normale vilkår de næste mange år - alene det er rigeligt til, at jeg ikke kan være misundelig, ligesom jeg heller ikke kunne tænke mig at sidde fængslet i årevis. Jeg er spændt på, om de finder ud af, hvorvidt han virkelig stod bag overfaldet på forretningspartneren - hvis han har planlagt dét, er han ikke bare svindler, men et gement røvhul efter min opfattelse.

Anmeld

12. juni 2009

mørk-vb

Klaus Riskjær!?! Nej, nu holder I :laugh: Hvad ser I dog i ham? Jeg får nærmest myrekryb over hans Fætter Guf fjæs, hans lettere affekterede talemåde og hele hans glatte facade. Så er det da lige før Kurt Thorsen er mere charmerende.. Hellere en 1,5 meter høj, kuglerund mandsling end den glatte ål til Riskjær :laugh:

Anmeld

12. juni 2009

Lars F-vb

Der er nogen mennesker der har særlige talenter, eller som bare er meget energiske og dygtige. Den slags mennesker opnår ofte ting vi andre ikke kan komme i nærheden af - fx rigdom. Nogen af dem lader sig forblænde af deres succes, og så ender det galt. Men det mister de jo ikke deres evner af, så med tiden kommer de sikker op igen. Desuden er det jo sådan, at når man først er på toppen, så kan man ting andre ikke kan, og man får venner og forbindelser, som andre ikke har, og det gør det nemmere af komme igang igen. En person som Klaus Riskjær er - som de fleste mennesker - sammensat. Han er bl.a. en fin fyr, en ægte visionær, og en crook. Hvis man omgås ham privat må man vel forholde sig til hele pakken. Personlig kan jeg kun begræde, at et menneske med så mange talenter og visioner ender med at drive sig selv ud i så meget rod. Stein Bagger opfatter jeg helt anderledes. Han virker som en psykopat, hensynsløs og uden empati, en Peter Lundin type. Han misbruger bare andre på en anden måde.

Anmeld

12. juni 2009

mariamiss6-vb

Jeg har ingen kommentarer..... men jeg stiller mig lige herover så kan i tage nogle billeder.... DOH!!!!

Anmeld

12. juni 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Nå ja, jeg har selvfølgelig ikke lyst til at ende i fængsel. Klaus Riskær har tjent penge, med der er rigtig mange, der har tabt penge på ham. Og derfor er det lidt grotesk, at han har adgang til en Joachim von And pengetank – han må jo ikke selv eje noget. Jeg er lidt overrasket over, hvor mange der godt kan lide Riskær ….. Har altid selv syntes han var rædselsfuld! Lige til den dag hvor jeg skulle fotografere ham, og derfor mødte ham irl. – Han er da SÅ hot:kiss: . Der er altså noget over ham:blush: . Nu kan jeg godt forstå de unge smukke kvinder, der hænger om han som fluer på en kokage. Jeg ved ikke om det er hans højde, eller om det er hans overdrevne selvfed-hed. Han er så selvfed, at man som kvinde kun kan tænke ”han må jo ha’ noget at ha’ det det i” Sådan kan man jo revidere sit syn på folk, når man møder dem. WebDebattør jeANNE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.