Skal I se landskamp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2009

Pia S-vb

Lars F skrev:
Kan man holde med andre?????
Ja - traditionsklubber som Frem, B93, Skjold, og måske Fremad Amager. Det går an. Men naturligvis ikke provisklubber som Lyngby, Brøndby og Hvidovre - det holder ikke.
Ok så er det vel i orden at vi også holder lidt med B1903? Brøndby - er det dem vi her i huset kalder Bundby???? :silly:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2009

Det er stadig mig-vb

Ja! Hér skal vi se fodbold i aften, drengene har nogle fodboldvenner på besøg (faktisk til overnatning), og de har bestemt at vi skal se fodbold og have rød/hvid dessert (rabarbertrifli med mascapone råcreme):laugh: Hvor meget jeg selv kommer til at se af kampen er nok tvivlsomt, men jeg kan jo høre med imens jeg render rundt og laver alt muligt andet.... Her er min den 17-årige Bundby fan og tager gladeligt til de fleste af deres kampe. GAB!! - og hvad fanden gik der galt i opdragelsen???:blush:

Anmeld

6. juni 2009

Titte-vb

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ...................... Det gider jeg ikke bruge min lørdag aften til, vil hellere sidde her på VB!! Aii, men jeg ser vel lidt til og fra, gider ikke se det hele!!:silly:

Anmeld

6. juni 2009

Caidas-vb

Jeg har det så heldigt indrettet at min mand hader fodbold. Så NEJ her skal ikke ses bold. Vi har dog været inde at se en landskamp. Faktisk Morten Olsens sidste kamp i, tror jeg, 1989.

Anmeld

6. juni 2009

Pia S-vb

Nå I kære pessimister!!! Hvem var det der vandt i dag? Det var dem fra Danmark a' Sønnen og jeg har lige hoppet rundt og sunget Olé - Olé - Olé - Olé. Men hold op en grim kamp! Danskerne fik verdens heldigste mål. Og hurra for Thomas Sørensen - men hvad 1-0 er vel 1-0 uanset hvor dårlig kampen var! Helene - hvad har du dog gjort forkert?? En Bundby-fan??? PUUUHA!!! :silly:

Anmeld

6. juni 2009

mørk-vb

Pyha, sejren er vor :trut: Mere kneben end gårsdagens optimistiske bud, men 3 point er 3 point og de luner. Men for shit da, jeg er ved at blive for gammel til den slags spænding; Jeg er fuldstændig tilsyret i nakken og har myoser på størrelse med tennisbolde af at sidde og spænde med skuldrene oppe om ørerne. Desuden er jeg stadig lidt svimmel af at holde vejret i 1/2 time :blink: Og hvor fandt den klovn til dommer de FIRE minutters overtid han lagde til?? Oh well, det er jo også fuldstændig ligemeget nu. Det er overstået og det gik godt :)

Anmeld

6. juni 2009

Det er stadig mig-vb

JEG VED DET IKKE PIA!!!!:blush: Og særlig pinligt bliver det når han trækker i outfittet.....føjjjj!!!:ohmy: Tja, og så er jeg jo rædselsslagende for at ham bliver banket ned et sted!! Vi har også lige sunget sejrs sange - jaaaa, og skidt med det elendige mål, en svensk bommert blev så en dansk gevinst! FEDT!!!! Hyggeligt at møde dig, forresten:laugh:

Anmeld

6. juni 2009

Pia S-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Hyggeligt at møde dig, forresten:laugh:
I rigtig meget lige måde! Jeg beklager bare, at jeg var så distræt. En anden gang så må vi sætte os og få en kop kaffe (uden mælk fniiiiis)eller noget.

Anmeld

6. juni 2009

Det er stadig mig-vb

:laugh: mælk i kaffen kan sagtens gå an, men jeg kan bedst lide piskefløde!!:P

Anmeld

7. juni 2009

Lars F-vb

Nå I kære pessimister!!! Hvem var det der vandt i dag?
Ja, det var jo fint. Jeg har sendt hilsner til kollegerne på vores kontor i Stockholm ;-) Og så fik jeg endda sat et nyt skab til badeværelset samlet og skruet op mens de spillede, og arrangeret lidt om. Dejligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.