He he, havde tænkt at jeg skulle have lavet en "Bliver den kamp vist på public tv eller hvad blev det til?"-tråd. Nu spørger jeg så bare dig istedet? :)
Der har jo været en masse snak frem og tilbage om storskærme hist og pist og Viasat og bla bla bla. Men jeg synes bare, at jeg på et tidspunkt hørte noget om, at nu var det blevet til at alle skulle have mulighed for at se den, men jeg har en hukommelse som en si efterhånden, så det kan ligeså vel være ønsketænkning grebet ud af den blå luft :unsure:
Men ja, hvis den på en eller anden måde skulle blive vist på DR eller TV2, så sidder jeg der! Uden klaphat, ansigtsmaling og dåsebajere, men helt sikkert yderligt på stolen og med hjertet oppe i halsen.
Husker med en blanding af glæde og gru den afsindige kamp for 2 år siden, hvor ham det store kvabsede fodboldfjols, fik forpurret et ellers helt ufatteligt flot comeback :evil: Og så kan han sidde med vand i øjnene på tv og sige "undskyld, undskyld, undskyld" nok så mange gange.. Det ændrer intet, din klovn! Stod det til mig skulle han istedet have været svirpet med et vådt viskestykke gentagne gange - så ku' han lære det! :laugh:
Så lad os satse på et brag af en revance kamp. Jeg vover pelsen og siger 3-2 til Danmark - ikke så meget fedtspilleri der :laugh:
Anmeld