åh hvor ville det bare være SÅ meget nemmere....
men 1, jeg er en kylling, og 2, mine børn skal ALDRIG nøjes med en anden mor....
Men hold da kæft hvor har jeg bare lyst til at smide det skide øgleyngel (værsågod, øgenavne der er til at brække sig over) i skraldespanden idag....
Jeg kommer op til morgen, og Bastian skal til lægen klokken 13. Alt går fint ind til da, og hos lægen går det rigtig godt.
Hjemme igen, er Felix vågen. Bastian bliver lagt op til en sen middagslur, men han gider ikke falde søvn. Mens jeg giver en super urolig Felix en flaske, falder Bastian så endelig i søvn. Men kun for en kort stund, han vågner nemlig op og har skidt, så han bliver skiftet, og taget op efter kun at have ligget 1 time. Det skal ret hurtigt vise sig at han bare over hovedet ikke er udsovet. Han hyler og skriger, og vil have alt og intet i verden, smider sig på gulvet og er super hysterisk.
Op i seng med ham igen, selvom det nu er sindssygt sent at sove til middag, klokken er nemlig 16. En time senere, har Bastian for det meste bare brokket sig og hoppet rundt i sengen. Han kommer nu op, Felix er endelig faldet i søvn, efter en Rasmus modsat tudetur. og Bastian og jeg går i brugsen. det går langsomt med den tur, og da vi endelig kommer tilbage med varerne, bipper æggeuret fordi det er tid at lave tilbehør til kyllingen, Felix vågner 3 sekunder efter vi er trådt ind ad døren. Det er så kun 1½ time siden han har spist. og han er død hamrende træt, og vil bare IKKE falde i søvn igen.
Mens jeg laver sovs, pasta og dækker bord, og ind imellem får rokket Felix lidt til han får ro på, får Bastian maden serveret, og han spiser fint selv lidt pasta, mens jeg rokker videre med Felix som nu hyler forfra.
Felix falder endelig til ro, og i samme øjeblik står Bastian på hovedet ud af sin højstol. Og han har så nu skreget siden klokken 18:30 og til for ca. 10 minutter siden. Han falder FORHÅBENTLIG snart i søvn, og sover hele natten.
Felix er ved at vågne nu.
Og igår fik jeg totalt sammenbrud over en skide bunke vasketøj, som jeg så var 4 timer om at lægge sammen.....
Kenneth skulle slæbe det op, så jeg kunne få lagt det på plads, det har han ikke gjort, og tøjet står stadig hernede i stuen, hvor Kenneth har vendt bunden i vejret på halvdelen af det, for at få tøj på i morges.
Jeg havde kæmpe tudetur på i mødregrupen igår.
Jeg har indset at jeg nok er nødt til at finde en pille, der kan hjælpe mig lidt i gang, og op om morgenen, og hjælpe mig med at holde humøret lidt oppe....
Men FOR HELVEDE hvor er jeg pisse hamrende lorte træt af det her latterlige liv.... HVEM HELVEDE fandt på at række mig det pis.... Jeg gider ikke mere.... Jeg er træt, jeg har ondt, jeg KAN ikke mere noget som helst. Min hjerne er efterhånden slået fuldstændigt fra..... Og så siger folk omkring mig bare, at jeg skal tage mig sammen, og få ryddet op i køkkenet...
Kenneth er som sædvanligt deserteret hjemmefra, og jeg står i lort til halsen og sure unger...
HOLD KÆFT HVOR VIL JEG BARE GERNE SLUKKES FOR EN LILLE BITTE KORT STUND.... Bare slet slet slet ikke have nogen erindringer om børn, regninger, sure, ufølomme, uhjælpelige stoddere, og latterlige humørsvingninger.....
NU er Felix vågen, og jeg må ud og lave grød, igen....
Godnat og sov godt....
Anmeld