Mystisk musik ud af det blå - gys!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

mariamiss6-vb

ååååh jeg elsker spøgelses historier.... meeeeeen min hjerne som bare VIL finde en logisk løsning, siger at det må være en godartet virus... måske et band der ikke kan få en pladekontrakt.... Og å har de lavet en virus/orm ting, der afspiller sig selv, og når så folk begynder at spørge til musikken, så får de nok deres kontrakt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Lars F-vb

Du skal ikke være ked af det - der er masser af mennesker der hører stemmer ;-)

Anmeld

28. maj 2009

mariamiss6-vb

haha lars den er god.... mørk, du er hermed stemplet som skizofren, pak en taske den blå vogn er på vej hehe...

Anmeld

29. maj 2009

mørk-vb

Okay, mysteriet er opklaret og har desværre en helt jordnær, omend lidt mærkelig, forklaring. Lyden forsvandt i samme sekund, som jeg lukkede min browser, så allerede der fornemmede jeg, at der næppe var tale om en overnaturlig hændelse. Jeg har lige googlet "it's a big world" og frem kom bla. følgende http://www.lutterlagkage.dk/group.asp?group=244 og så begyndte det at dæmre lidt. Lutterlagkage.dk var een af de hjemmesider, jeg havde åben på en af fanerne og de forhandler så åbenbart den cd, jeg blev forkælet med igår aftes. Det mærkelige er bare, at siden havde stået åben og uberørt i min. 1 time, inden skidtet gik igang og at jeg på intet tidspunkt havde været omkring musikdelen, men udelukkende havde kigget på "tapetdyr" :blink: så hermed skulle de grimme beskyldninger om min sindstilstand forhåbentlig være manet i jorden ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.