Jeg har lige haft en meget mærkelig oplevelse. Sidder her stille og roligt ved min computer, har 4 faner åbne og har ikke været i nærheden af noget der har med musik at gøre.
Pludselig kan jeg høre svag musik fra høretelefonerne, der er koblet på computeren. Jeg tager dem op og det er et stille og roligt akustisk nummer med en mand og en dame, der synger + noget kor.. Meget godt, sådan set, men hvor fanden kommer det fra??? Tjekker min curser om den skulle have strejfet en banner reklame eller lignende, men den ligger et tomt sted, så det kan ikke være det. Nummeret stopper og der er et par sekunders pause, så starter der gudhjælpemig et nyt nummer! Samme stemmer, så må være samme band. Der kom ialt 3 numre og så stoppede det. Mens jeg har skrevet det her, er det startet igen forfra, efter ca. 5 minutters stilhed! De samme 3 numre som før..:blink:
Hvad sker der? Hvor kommer det fra? Hvordan kan det bare starte af sig selv? Det er ikke noget musik, jeg har liggende på min computer. Kan det være virus?
Ja, måske et dumt spørgsmål, men jeg aner jo intet! Da min mand ville logge af tidligere i aften, gik hans side helt amok og sprøjtede nye sider op i massevis, men tilsidst fik jeg det lukket ned og åbnede så min egen side.
Virkelig, virkelig underligt det her :S
Anmeld