JA HELT KLART.
1. først skal jeg lige sige, at jeg ikke selv har erfaring med at min svigermor - jeg har et helt sildt godt forhold til min svigermor, og vi ved hvor vi har hinanden...
dejligt....
2. jeg har set det ske,
en lille: "min veninde holder fødseldag for sønnen som fylder 3. De (min veninde om manden) har i den anledning besluttet, at sønnike skal smide sutten på sin tre års fødselsdag (de havde vist glemt at tage højde for os gæster). da sonnen skal sove, begynder han at skrige og skabe sig fordi han ikke må få sin sut, hvilket jo er en forventelig reaktion, men min veninde og sønnen står fast - lige indtil svigermor begynder at blande sig..., i hvor synd det er for drengen, og giver han melidenhed og opbakning i at han skal have sin sut melidenhed og bakker han op i at han skal have sin sut. :evil:
og det kan ikke accepteres - klar jeg syntes også det var en dårlig beslutning f.s.v.a. dagen, men det er jo ikke mit bar og dermed ikke noget jeg skal blande mig i - jeg bakkede min veninde op.. Det hele endte dog med, at han fik sin sut - hun er skrækkelig den svigermor, hvis hun var mig så ###grrrrr...### :devil:
Mit råd: SIG DIN MENING.
Hvis du ikke har nogen ide om, hvordan svigermor vil reagerer, så start med at tale med din mand, og få gjort klart, at enten tager han en samtale med sin mor eller også siger du din mening...
lykke til
Anmeld