Jeg har heller ikke fordomme, over for unge mødre. Faktisk går jeg selv under denne titel, da man skal være under 25 idag, for at være ung mor - og det var jeg med mine 2 første. Før i tiden, var det jo ikke ung mor, men det tidspunkt langt de fleste fik børn.
For mig er en ung mor under 20. Men ung mor, er ikke ensbetydende med dum mor (selvom man måske skulle have tænkt over titlen på "De Unge Mødre" ;) )
Og dem der er med, i denne serie - jamen, de er da udvalgt specielt. Hvad "sjov" er der i, at se en teenmor, der er sammen med kæresten og klare det hele super - og dem er der jo.
Hvis jeg generalisere på unge mødre, fra programmerne, som har lidt svært, så gør jeg det kun ud fra dem jeg har set - og de er altså ikke altid de skarpeste:)
Men generelle fordomme over for unge mødre, nej dem har jeg ikke. Og at tro alle har det, bare fordi der køre et tv-program, ja det er at jo at generalisere, for når man snakker om "de unge mødre" er det jo dem fra programmet. Ikke dem man evt. selv kender (oftes:laugh: )
Anmeld