Jamen - jeg er jo VIIIIILdt glad for mine - og det er jo det der betyder noget.
De kan alle dækkes til, den i nakken ses ikke, når jeg har håret nede, men det er nu ikke derfro jeg har fået dem. Det er en måde, for mig, at fortælle om, hvem jeg var og er - og det er nogen (på nær den første) jeg har tænkt meget over.
Hvis jeg bliver valgt fra, til et job, pga mine tattoveringer - jamen, fint nok - så er det nok ikke stedet for mig. Men synes nu ærligt talt, at det der med "at sende et forkert signal" hører fortiden til.
For mig er pircinger værre:laugh: Men tænker ikke mindre om folk der har dem. Det er en del af ens udtryk - ligeså vel som påklædning, frisure og den slags. Mange jeg kender, jamen der er deres tøjstil jo heller ikke lige mig - og man kan også blive valgt fra til jobsamtale pga. påklædning og udseende (hvilket man ikke kan gøre SÅ meget ved:P )
Så jeg bærer dem med stolthed - jeg elsker dem. Hvis man ikke kan se ud over mine tattoveringer, jamen så er det sådan. Men jeg ser ud over mange andre ting, ved venner og bekendte.
Ajj, det er en smule gammedags at dømme folk, fordi de har tattoveringer. For mig har jeg ikke skamferet min krop, jeg har udsmykket den.
Desuden vinder jeg jo på mit vindende og chamerende væsen :laugh: :klap:
Anmeld