haha ja de åndssvage drømme.... totalt udenfor graviditet havde jeg også engang en underlig drøm...
Jeg havde været i praktik hos den lokale dyrlæge, og vi havde afhornet rigtig mange køer et de sidste par dage....
Jeg drømmer så at jeg har fået mig en lille bondegård, proppet med køer. I min drøm drømmer jeg så at køerne er forsvundet fra stalden, jeg står op (stadig i min drøm) og går i stalden for at tjekke køerne, som selvfølgelig er væk, hver og én.
Da jeg fiser rundt, frem og tilbage over gårdspladsen, spørger jeg så kenneth om han har set mine køer. Kenneth siger "hva'?" (for han ER nemlig rigtigt vågen, og fatter ikke en skid af hvad jeg siger hehe) jeg spørger så igen, lettere stresset og meget irriteret, "ja mine køer sgu da, de er væk, har du set dem?" Og kenneth svarer igen "hvad snakker du om?".... Nu er jeg så faktisk rigtig irriteret på ham, over hans latterlige uvidenhed, og totale mangel på interesse. Faktisk er jeg så arrig at jeg åbner mine øjne, og skal lige til at skælde ud, da jeg opdager at jeg har drømt, og at mine køer aldrig rigtig har eksisteret hehe....
Anmeld