Baby slået ihjel af frosne ærter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2009

LauraLW

tulle28 skriver:

He he... Lidt morbid drøm du har haft: dér-) Jeg drømte i nat, at når man havde været til nakkefoldsscanning (som vi bestilte tid til igår:-)) skulle man have en pallietblazer i enten sort eller hvid. Hmm... Hvad i alverden mon det skulle gøre godt for...?

Men det er da klart! Sådan noget skal foregå med stil!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

mariamiss6

haha ja de åndssvage drømme.... totalt udenfor graviditet havde jeg også engang en underlig drøm...
Jeg havde været i praktik hos den lokale dyrlæge, og vi havde afhornet rigtig mange køer et de sidste par dage....

Jeg drømmer så at jeg har fået mig en lille bondegård, proppet med køer. I min drøm drømmer jeg så at køerne er forsvundet fra stalden, jeg står op (stadig i min drøm) og går i stalden for at tjekke køerne, som selvfølgelig er væk, hver og én.
Da jeg fiser rundt, frem og tilbage over gårdspladsen, spørger jeg så kenneth om han har set mine køer. Kenneth siger "hva'?" (for han ER nemlig rigtigt vågen, og fatter ikke en skid af hvad jeg siger hehe) jeg spørger så igen, lettere stresset og meget irriteret, "ja mine køer sgu da,  de er væk, har du set dem?" Og kenneth svarer igen "hvad snakker du om?".... Nu er jeg så faktisk rigtig irriteret på ham, over hans latterlige uvidenhed, og totale mangel på interesse. Faktisk er jeg så arrig at jeg åbner mine øjne, og skal lige til at skælde ud, da jeg opdager at jeg har drømt, og at mine køer aldrig rigtig har eksisteret hehe....

Anmeld

2. september 2009

oo

orv, jeg kunne godt lide den drøm hvor man skulle have en pallietblazer ved nakkefoldsscanning

Herhjemme havde Søren en drøm da jeg var gravid i januar, som bare sidder fast i os. han drømte at vi fik to skønne unger (vi talte meget om tvillinger på det tidspunkt) der voksede op og blev skolealder. så en nat står de ude på græsplænen og søren kommer ud og spørger dem hvad de laver, hvortil de svarer "Vi venter på vores rigtige mor kommer og henter os hjem", hvorefter der kom en ufo og samlede dem op.  vi fik begge myrekryb af drømmen, da han fortalte den, men endnu mere nogle uger efter da vi fandt ud af, at jeg var gravid udenfor livmoderen

Anmeld

2. september 2009

Anne123

Jeg har en vane med at skrive særlige bizarre eller underholdende drømme ned, så jeg senere kan læse om dem og undre mig over min egen underbevidsthed ...

Jeg har haft en drøm med et spøgelsesagtigt lys i en gammel mineskakt (jeg var på en guided tur derned sammen med en gruppe andre turister ) , som simpelthen smeltede folk's kød fra deres knogler - i meget grafiske detaljer. Jeg vågnede tre gange i løbet af den nat, med hamrende hjerte efter at være forfulgt af lyset, faldt i søvn igen og så startede drømmen bare op forfra igen ...

Så drømte jeg at verden var blevet taget over af små elektroniske edderkopper. Jeg er bange for edderkopper, og faktum at disse ikke rigtig var levende gjorde dem altså ikke mindre skræmmende.

Drømte også engang at solen var gået bananas og Jorden var simpelthen forvandlet til en glohed ødemark - så folk boede i kupler, og kunne ikke bevæge sig udenfor dem uden at blive brændt ihjel.

Endelig havde jeg en drøm hvor jeg af ukendte grunde slog folk ihjel, og så selv blev dræbt ... ved ikke hvordan, men jeg var henne for at se på min egen grav sidst i drømmen. Var åbenbart blevet til et spøgelse  

Anmeld

2. september 2009

dorthemus

tulle28 skriver:

He he... Lidt morbid drøm du har haft: dér-) Jeg drømte i nat, at når man havde været til nakkefoldsscanning (som vi bestilte tid til igår:-)) skulle man have en pallietblazer i enten sort eller hvid. Hmm... Hvad i alverden mon det skulle gøre godt for...?

Grineren.... Glæder mig allerede...så længe den bare er sjov og mærkeligt, altså!!

Anmeld

2. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

orv, jeg kunne godt lide den drøm hvor man skulle have en pallietblazer ved nakkefoldsscanning

Herhjemme havde Søren en drøm da jeg var gravid i januar, som bare sidder fast i os. han drømte at vi fik to skønne unger (vi talte meget om tvillinger på det tidspunkt) der voksede op og blev skolealder. så en nat står de ude på græsplænen og søren kommer ud og spørger dem hvad de laver, hvortil de svarer "Vi venter på vores rigtige mor kommer og henter os hjem", hvorefter der kom en ufo og samlede dem op.  vi fik begge myrekryb af drømmen, da han fortalte den, men endnu mere nogle uger efter da vi fandt ud af, at jeg var gravid udenfor livmoderen

Creepy...øv!

Anmeld

2. september 2009

dorthemus

Anne123 skriver:

Jeg har en vane med at skrive særlige bizarre eller underholdende drømme ned, så jeg senere kan læse om dem og undre mig over min egen underbevidsthed ...

Jeg har haft en drøm med et spøgelsesagtigt lys i en gammel mineskakt (jeg var på en guided tur derned sammen med en gruppe andre turister ) , som simpelthen smeltede folk's kød fra deres knogler - i meget grafiske detaljer. Jeg vågnede tre gange i løbet af den nat, med hamrende hjerte efter at være forfulgt af lyset, faldt i søvn igen og så startede drømmen bare op forfra igen ...

Så drømte jeg at verden var blevet taget over af små elektroniske edderkopper. Jeg er bange for edderkopper, og faktum at disse ikke rigtig var levende gjorde dem altså ikke mindre skræmmende.

Drømte også engang at solen var gået bananas og Jorden var simpelthen forvandlet til en glohed ødemark - så folk boede i kupler, og kunne ikke bevæge sig udenfor dem uden at blive brændt ihjel.

Endelig havde jeg en drøm hvor jeg af ukendte grunde slog folk ihjel, og så selv blev dræbt ... ved ikke hvordan, men jeg var henne for at se på min egen grav sidst i drømmen. Var åbenbart blevet til et spøgelse  

Sikke nogle uhyggelige drømme....uhh

Anmeld

2. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ORK... Det er en super underlig drøm, som måske er svær at ligge af. MEN - det lyder som en 'helt almindelig' graviditets drøm. Jeg har simpelthen, alle 3 gange drømt de særeste, sygeste, sindsygeste, mest livagtige ting, når jeg har været gravid. Det har ikke nødvændigvis føltes som mareridt, men bare ... svært at forklare, hormon drømme...

Men godt at det ikke var virkelighed

Der kommer nok flere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.