Baby slået ihjel af frosne ærter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.000 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. september 2009

LauraLW

- Det var hvad jeg drømte i nat.

Det lyder umiddelbart en del mere morbidt end det det var, men vågnede op en anelse forvirret.

Historien: Min kæreste og jeg var ude og handle med vores meget lille nye baby. Min kæreste gik rundt med baby i armene, og mente at han da sagtens kunne hente lidt varer rundt omkring imens. Nu da baby lå i armene, så var det jo nærliggende at lægge varene ovenpå. - Så der blev hentet en masse poser frosne ærter og lagt ovenpå baby. Så gik de lidt videre, tror ikke han havde travlt, så han kiggede lidt på dvder etc. Da de kom tilbage til mig og indkøbsvognen var baby helt kold og stille. Og åbenbart død...

Det mærkelig var at jeg "bare" blev irriteret på ham. Ihh altså, det var da fjollet sådan at lægge ærter oven på baby. Og så tog jeg baby, og smed kæresten ud.

right..... no wonder at man er lidt forvirret nu.

(ps. har selvfølgelig sagt til kæresten at det må man altså ikke!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

dorthemus

Godt det bare var en drøm...

Anmeld

2. september 2009

LauraLW

dorthemus skriver:

Godt det bare var en drøm...

Ja for søren!!!!

Men meget mærkeligt..

Anmeld

2. september 2009

Mira0911

Det er utroligt så mystiske drømme man kan have....

Anmeld

2. september 2009

Englebisse

Puha Sikke en ubehaglig drøm du har haft.  Siger også godt det var en drøm

Anmeld

2. september 2009

dorthemus

LauraLW skriver:

Ja for søren!!!!

Men meget mærkeligt..

Mærkeligt med drømme...dengang min mor ventede mig drømte hun gentagne gange om en stemme der der sagde "torsdag den 3. juni". Det skræmte hende vildt men hun trøstede sig med, at jeg jo først skulle komme sidst i juni.....så fik hun veer den 2. juni og blev fuldstændig hys. Hun VILLE bare ikke føde den 3. Jeg blev født den 2. juni, kl. 21....mærkeligt ikke

Anmeld

2. september 2009

LauraLW

dorthemus skriver:

Mærkeligt med drømme...dengang min mor ventede mig drømte hun gentagne gange om en stemme der der sagde "torsdag den 3. juni". Det skræmte hende vildt men hun trøstede sig med, at jeg jo først skulle komme sidst i juni.....så fik hun veer den 2. juni og blev fuldstændig hys. Hun VILLE bare ikke føde den 3. Jeg blev født den 2. juni, kl. 21....mærkeligt ikke

Jo! Men jeg drømmer sindssygt meget og mærkeligt i øjeblikket.

Den anden dag der tog min kæreste en hest med hjem.... han arbejder ikke med heste, og ingen af os er specielt tosset med dyret. Men denne hest skulle da hjælpe ham med at bære 12 pizzaer op på 3. sal. - Som belønning fik hesten 7 af de 12 pizzaer... Kan huske at jeg tænkte at det var da lidt spild af penge, min kæreste kunne jo så bare ha købt 5 og båret dem op selv..... men det endte med at vi skulle snige hesten ned igen, for nede på gaden var der pludselig noget politi (de var der på grund af noget andet), og det er svært! For en hest vil ikke sniges nogen steder hen!

Anmeld

2. september 2009

dorthemus

LauraLW skriver:

Jo! Men jeg drømmer sindssygt meget og mærkeligt i øjeblikket.

Den anden dag der tog min kæreste en hest med hjem.... han arbejder ikke med heste, og ingen af os er specielt tosset med dyret. Men denne hest skulle da hjælpe ham med at bære 12 pizzaer op på 3. sal. - Som belønning fik hesten 7 af de 12 pizzaer... Kan huske at jeg tænkte at det var da lidt spild af penge, min kæreste kunne jo så bare ha købt 5 og båret dem op selv..... men det endte med at vi skulle snige hesten ned igen, for nede på gaden var der pludselig noget politi (de var der på grund af noget andet), og det er svært! For en hest vil ikke sniges nogen steder hen!

Ha Ha...elsker sjove og mærkelige drømme...nogle af dem er federe end film!

Anmeld

2. september 2009

Tulle28

He he... Lidt morbid drøm du har haft: dér-) Jeg drømte i nat, at når man havde været til nakkefoldsscanning (som vi bestilte tid til igår:-)) skulle man have en pallietblazer i enten sort eller hvid. Hmm... Hvad i alverden mon det skulle gøre godt for...?

Anmeld

2. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Haha.. Gud hvor er I bare sjove.
Jeg drømmer ekstremt meget, men ingen af dem er lige så sjove som jeres.
Jeg føler mig snydt. Kunne godt bruge jeres hovede en enkelt nat eller to bare for at få et godt grin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.