Ja aso3 indeholder sqalene....noget være stas, forbudt i rigtig mange lande!!
Denne her influenza er pisket fuldstændigt op!
Det er det der er probelemet..
Hvert ENESTE år er der tusinder og atter tusinder der dør af helt almindelig influenza, de dør af influenzaen, af lungebetændelse, af andre infektioner der opstår i forbindelse med influenzaen ect - hvorfor pisker de så denne influenza op til at være noget den slet ikke er??
Vi taler endtil videre 4 dødsfald i Danmark som er det laveste tal for 'døde af influenza' i årevis! På verdensplan, er tallene også latterlig lave forhold til den almindelige influenza, at man må undre sig over denne panik...
Mærk mig mine ord, der er noget der ikke stemmer!
Jeg har på fornemmelsen at 'de' holder øvelse! Lidt som vi kender brandøvelser, hvor klokken ringer og alle skal skynde sig ud hurtigst muligt.
Her er der bare tale om en øvelse på verdensplan hvor nogen ryster med alarmklokkerne, og skal skal medicinalvirkosmheder lynhurtigt udtænke en plan, sætte det i produktion, få folk op af stolene, så de skynder sig at få vaccinen osv.
Dette kan være et led i mange ting, der findes biologiske og kemiske våben, som kan udsende smitte med alt muligt - således blev amerikanerne i foråret 2001 angrebet med miltbrand. Og der kommer flere og flere af disse våben. Og så er det jo smart at holde en lille øvelse....
Der er endda nogen der postulerer, at denne nye influenza A netop ér sendt ud med vilje...
Selv ved jeg ikke hvad jeg hælder til, men véd at denne her influenza absolut ikke er mere farlig hvis man sammenligner med de almindelige influenzatyper, og at der i praksis er langt færre antal døde end ved normale udbrud.
Alene i Danmark dør der hvert år ca 1500 mennesker af alm influenza og influenzarelaterede komplikationer. Hvorfor fanden skal vi så høre om der nu er 4 døde og dermed gøre folk falsk nervøse???
Det lugter skummelt!!!
Anmeld