MIn lille Hoptomist! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2010

Polyp-vb

Nej men produktionen stoppede i 1974 pga manglende ordretilgang - så du er AAAALT for ung ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

Jo jo, dem husker jeg godt. De blev oprindeligt produceret i en lillebitte landsby - Alken - få kilometer fra den lillebitte landsby, hvor jeg er vokset op - og der stod i mange år, også efter, at produktionen for længst var stoppet, en kæmpehoptimist, et par meter høj, vil jeg tro, og pyntede midt i 'byen'. Den har jeg 'hoppet med' mange gange. Jeg blev lidt nostalgisk, da jeg så, de kom frem igen, men sådan nogle dimser har ingen eksistensberettigelse i vores meget klassisk indrettede hjem - det skulle da lige være på børnenes værelser.

Anmeld

4. august 2010

lib1982-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Jo jo, dem husker jeg godt. De blev oprindeligt produceret i en lillebitte landsby - Alken - få kilometer fra den lillebitte landsby, hvor jeg er vokset op - og der stod i mange år, også efter, at produktionen for længst var stoppet, en kæmpehoptimist, et par meter høj, vil jeg tro, og pyntede midt i 'byen'. Den har jeg 'hoppet med' mange gange. Jeg blev lidt nostalgisk, da jeg så, de kom frem igen, men sådan nogle dimser har ingen eksistensberettigelse i vores meget klassisk indrettede hjem - det skulle da lige være på børnenes værelser.
Hmmm måske det så er derfor jeg kan huske dem, for er tilsyneladende også for ung, men er siden jeg var 3 måneder-13 år kørt igennem Alken 2 gange om ugen ;) havde en hjemme på et tidspunkt, måske den er røget med i kælderen til min mors andre mystiske ting... hmmm, men jow, syns den er 'hyggelig' :laugh:

Anmeld

4. august 2010

Kirle-vb

Ja jeg er fra ´74 så kan godt huske dem ;) Jeg er i hvert fald helt forelsket og det er min søn også - han siger at han lige skal over og hilse på 'hoppe-manden' og det må han også godt! :) Hmmm tror jeg skal have nogle flere ;)

Anmeld

4. august 2010

Titte-vb

Synes de er ret fede dem der kan hænge ned fra loftet, vil overveje det næste gang vi skal af med en barselsgave!!

Anmeld

5. august 2010

Mor-3-vb

Jeps vi har en eller min datter valgte, at købe en i fødselsdagsgave til faren, den gang der var vm så den er i de danske farver.. .. den er lidt sjov :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.