MIn lille Hoptomist! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Kirle-vb

Har snoldet i dag - købte på 25% en lille Hoptimist! Ved ikke hvad der er med den men hver gang jeg ser den stå der knaldrød og fjedrende så bliver jeg bare i godt humør! Andre der også er hoptomister?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

mariamiss6-vb

Kirle skrev:
Har snoldet i dag - købte på 25% en lille Hoptimist! Ved ikke hvad der er med den men hver gang jeg ser den stå der knaldrød og fjedrende så bliver jeg bare i godt humør! Andre der også er hoptomister?
et link til billede måske?

Anmeld

2. august 2010

Kirle-vb

http://www.hoptimist.com/ Sorry hoptImist ;)

Anmeld

2. august 2010

mariamiss6-vb

Kirle skrev:
http://www.hoptimist.com/ Sorry hoptImist ;)
Ooookay den er da meget nuttet... Men hvad er det lige den skal og kan?

Anmeld

2. august 2010

Det er stadig mig-vb

Jeps, hoptimisterne Bimle og Bumle :) Jeg har en fra 70'erne, fast inventar på skrivebordet hvor end jeg arbejder!! Ja, hvad bruger man dem til - min står ovenpå vigtige breve og noter :laugh: Det er jo retro så det batter, og den SKAL være rød!!!!

Anmeld

3. august 2010

mariamiss6-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Jeps, hoptimisterne Bimle og Bumle :) Jeg har en fra 70'erne, fast inventar på skrivebordet hvor end jeg arbejder!! Ja, hvad bruger man dem til - min står ovenpå vigtige breve og noter :laugh: Det er jo retro så det batter, og den SKAL være rød!!!!
Aha... Altså jeg kan sagtens se det nuttede og hyggelige i den (og ikke mindst det barndommelige - som jo også er skønt) Men altså den er 'bare' til pynt og små prik eller hvad? og så står den ellers 'bare' der, ind til man prikker til den, og så hopper den, som en af de der dimser der dingler rundt i bilerne? Men søde det er de da godt nok....

Anmeld

3. august 2010

Soap-vb

*LOL* jeg troede jeg skulle læse om en eller anden ny form for motion som du havde sendt barnet til :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Jeg har aldrig set dem der før , de er da meget sjove men ikke noget jeg kunne finde på at købe selv :)

Anmeld

3. august 2010

Kirle-vb

Da de kom frem så syntes alle de var helt vildt mærkelige men så lavede man nogle undersøgelser (psykologiske sådan som jeg husker det) og man fandt ud af at man bliver helt glad i låget af at dikke til sådan en ind imellem :) Jeg var jo bette i 70+80'erne så måtte ikke få en :( MEN nu faldt jeg så over en i går - og den er perfekt - den klassiske baby bumble :) Og nu dikker vi alle til den herhjemme og 'griner sådan' som Tjalfe siger det ;) Genialt!

Anmeld

3. august 2010

Polyp-vb

Mon ikke der her er tale om en 'generationskløft' - dem der er født før og efter lanceringen? ;-)- men nu genlanceres den både den klassiske udgave og nye versioner

Anmeld

3. august 2010

Soap-vb

Jeg var skam også 'lille' i firsene, er født 78 og kan overhovedet ikke huske dem :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.