Hello Kitty småkager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2009

mørk-vb

Så prøver jeg igen http://www.xn--voresbrn-b5a.dk/images/fbfiles/images/april_09_023.jpg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

mørk-vb

Yihaaa, så kom det :)

Anmeld

6. april 2009

Det er stadig mig-vb

NEEEEEEEEEEEEEEEJ HVOR ER DE FLOTTE!!!!!!!! Dem kan jeg godt forstå hun blev glad for - så er kagerne da reddet til fødselsdagen!!! Men forme fra Hong Kong.....kan de virkelig ikke købes i Europa? Og hvad måtte du slippe for dem??

Anmeld

6. april 2009

mørk-vb

Jeg tyr altid til ebay, hver gang der er et eller andet "eksotisk" jeg skal have fat i og ofte er det jo muligt, at finde hvad man skal bruge indenfor EU, så man slipper for risikoen for at blive busted i tolden og skulle betale ekstra moms, told og gebyrer (altså hvis man bestiller udenfor EU) Men lige de her forme, kunne jeg altså kun finde østpå. Tror, jeg gav ca. 90,- kroner m. porto og i betragtning af, at de er lavet af plastic og måler ca. 4x4 cm., synes jeg sgu, at det er rimelig pebret. Men kvaliteten er god, så de skal nok vare i årevis :) http://www.voresborn.dk/images/fbfiles/images/a1ce_1.jpg

Anmeld

6. april 2009

Det er stadig mig-vb

Jaa og dog, hvad gør man ikke for sine unger:) Men hvor er de flotte!! Og jo, de holder jo i årevis og kan sikkert også gå i arv til børnebørnene:laugh:

Anmeld

6. april 2009

mørk-vb

Ja, sorry, nu er jeg så gået amok i billeder :S Blev så ivrig, at jeg glemte at skrive, at der er en Hello Kitty/Sanrio shop på Gl. Kongevej. Tjekkede deres hjemmeside m shop og der har de dem hvertfald ikke, men kan jo tænkes at de har dem i selve butikken. Men iøvrigt tager det kun knap en uges tid med airmail fra Hong Kong, hvis det er..

Anmeld

6. april 2009

Det er stadig mig-vb

Jeg ville såmænd godt bestille fra Hong kong, men jeg kan ikke finde ud af ebay:( Jeg har forsøgt mig flere gange, men aner ikke hvad jeg laver.....kender du det, hehehe. Og kun fedt med billeder!!:)

Anmeld

6. april 2009

mørk-vb

Jeg kunne ikke leve uden ebay :laugh: Det ER altså virkelig let at gå til og du har da ovenikøbet sprogfordel, så se du bare at kaste dig ud i det! Det tager 5 min. at oprette sin profil og så er det bare at gå i gang med at byde. Du skriver bare hvad du max. vil gi' for varen og så styrer systemet selv dine bud og byder med et på forhånd fastlagt beløb op til dit loft og hvis du er heldig vinder du. Ja, okay, "vinder" er måske så meget sagt, min mand fnyser ihvertfald altid, hvis jeg kommer til at sige, at jeg har vundet en auktion, for det man jo reelt har vundet er retten til at købe tingen. Ebay rules :laugh:

Anmeld

6. april 2009

Det er stadig mig-vb

Er det lige som Trendsales??:cheer:

Anmeld

6. april 2009

mørk-vb

Nah, synes det er federe, fordi der ikke er alt det der trækken frem og tilbage med spørgsmål om bytte, mål og pis og papir og tilfældige lukketider, hvor man er tvunget til at sidde standby på klokkeslæt. På ebay styrer systemet lukketidspunktet og auktionen lukker på sekundet. Hvis det er noget jeg virkelig gerne vil have fingre i, plejer jeg at sidde klar til lukketidspunktet og så lave en sniger og først byde nogle få sekunder før luk, så at "modstanderen" ikke kan nå at byde over (medmindre altså at de har et højere autobud end dét jeg smider ind) Lyder indviklet, men ER let :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.