kommer man til mere skanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2009

Mikkelmusen

ungmor92 skriver:

jeg fik avide jeg fik extra scanninger fordi jeg er så ung.

Det har jeg godt nok aldrig hørt om før?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Limya skriver:

har skanninger noget med alder at gøre????

jeg spurgt sidst og hun sage de gjorde det fordi unges foster nogle gange ikk vokser nok

Anmeld

1. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Mikkelmusen skriver:

Det har jeg godt nok aldrig hørt om før?!

nej men det fik jeg afvide sidst. jeg har fået scanning i uge 17 . 22. 31  og skal igen den 24 seep det den sidste scanning

Anmeld

1. september 2009

Unalisa

det er mærkelig synes jeg.hvorfor sku ungers foster udvikler sig mindre? mærkelig noget må det være... har aldrig hørt om det

Anmeld

1. september 2009

Pige2009

Limya skriver:

det er mærkelig synes jeg.hvorfor sku ungers foster udvikler sig mindre? mærkelig noget må det være... har aldrig hørt om det

Det er nok også et individuelt skøn. De foretager jo ikke bare scanninger for sjov, så i Christinas (ungmor92) tilfælde, har de så skønnet, at det var nødvendigt. Heldigvis trives lillemanden rigtig godt derinde...

Jeg fik selv foretaget en 3D/4D scanning på en privatklinik i Odense, og synes det var det hele værd.

Hilsen Linda 34+3

Anmeld

1. september 2009

Ni-ko-li-ne

det er et individuelt skøn.... man kan få ekstra scanninger hvis man er påvirket psykisk, hvis man tidl. har oplevet spontan abort, hvis man er ung og de gerne vil følge ekstra med.... der kan være mange grunde til ekstra scanninger.... jeg fik en ekstra scanning da jeg skulle have planlagt ks, de skulle estimere vægten...

Anmeld

1. september 2009

SHERO

Mener også man normalt kun er til Nf scanning og Md scanning. Jeg har selv betalt for en køns scanning, og skal også have en 3d scanning, derud over skal jeg til 2 scanninger mere, men det er pga et forskningprojekt på sygehuset... Så sys næsten ikke jeg laver andet, men nu også meget hyggeligt.... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.