kommer man til mere skanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Unalisa

jeg har været til md-scanning i 21 uge. nu er jeg så i 26 uge, men mit spørgsmål er: er der andre skanninger som jeg komme til at opleve?
jeg ved endnu ikke hvor meget bebs vejer, hvor er det man får det at vide hos jordm eller ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Ni-ko-li-ne

nej det gør du ikke.... :0)  men der er steder hvor du selv kan betale og få en scanning :0)

Anmeld

1. september 2009

Mira0911

Limya skriver:

jeg har været til md-scanning i 21 uge. nu er jeg så i 26 uge, men mit spørgsmål er: er der andre skanninger som jeg komme til at opleve?
jeg ved endnu ikke hvor meget bebs vejer, hvor er det man får det at vide hos jordm eller ??

Du kommer kun til ekstra scanninger, hvis moderkagen ikke ligger hvor den skal ligge.. Man kommer til ekstra scanninger hvis man er på Epilepsi medicin...

Mere ved jeg ikke...

Anmeld

1. september 2009

Unalisa

ka-ri-na skriver:

nej det gør du ikke.... :0)  men der er steder hvor du selv kan betale og få en scanning :0)

øhhh neej, glædede mig ellers til at se den lille igen før fødsel.. men hvad med vægten??

Anmeld

1. september 2009

mariamiss6

vægtskøn får du hos din JM og læge, når du kommer til dine konsultationer der....

og flere scanninger får du kun, hvis der er en god grund til det, som helbreds bekymringer....

eller du kan betale dig fra det, og få for eksempel en 3D scanning, hvor du oftest får både dvd og billeder med hjem, men priserne ligger gerne over de 1000 kroner...

Anmeld

1. september 2009

Ni-ko-li-ne

Limya skriver:

øhhh neej, glædede mig ellers til at se den lille igen før fødsel.. men hvad med vægten??

det "skønner" JM med sine hænder....  ved en vægt scanning (som foretages nogen steder) så er der 500 gram´s usikkerhed

Anmeld

1. september 2009

Mira0911

ka-ri-na skriver:

ved en vægt scanning (som foretages nogen steder) så er der 500 gram´s usikkerhed

Til mig sagde de 350 her i Silkeborg

Anmeld

1. september 2009

Unalisa

Tak piger. så må jeg lige overvejer 3D scanning..

Anmeld

1. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

jeg fik avide jeg fik extra scanninger fordi jeg er så ung.

Anmeld

1. september 2009

Unalisa

har skanninger noget med alder at gøre????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.