Fødselsdage og sygdom.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2009

anna-jonas

ka-ri-na skriver:

lige en kommentar mere.... hold op hvor er de bare kære de to prinsesser!!! de er SÅ smukke.... om ti år skal farmand vidst have gang i jagt tegn og gevær... tænk på alle de fyre der kommer til at stå i kø

Tusind tak, Karina.......................ja, især Anna udvikler lysblonde krøller og store blå øjne. Men hendes temperament er ikke til at spøge med, skulle jeg hilse og sige.*G*

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Tusind tak, Karina.......................ja, især Anna udvikler lysblonde krøller og store blå øjne. Men hendes temperament er ikke til at spøge med, skulle jeg hilse og sige.*G*

Knus Mette

ha ha... så er det ski nok hende der tager jagttegn og holder styr på fyrene... fnis

Anmeld

2. september 2009

anna-jonas

TbCp skriver:

Det er nogle fantastisk dejlige unger du har!

Tillykke med dem begge Og god bedring til prinsessen

Tak, Tina.....................igen. *S*
Anna har været mega syg i nat, med høj feber og åndenød. Vi gav hende astmamedicin 4 gange. Nu har hun kun 1 gang tilbage inden i eftemiddag, ellers skal vi indlægges. Hun må nemlig max få 8 gange i døgnet. Håber at hun rider den af, for jeg orker ikke skejby sygehus igen i dag. Skal derud med Ida i morgen, til en heldags forestilling...........................gisp!
Jeg har det også selv ret skidt i dag...............................hoste, snot og ondt i led og knold. Tænker om det er den frygtede influ.A.

Knus Mette

Anmeld

2. september 2009

anna-jonas

suanne85 skriver:

Tillykke lyder til at hun har haft en god dag trods sygdom, var da rigtig øv det lige skulle ramme hende på hendes fødselsdag

et stykke kage og gave herfra til den lille prinsesse og et forsinket tillykke

Tak, Susanne. Ja, i har jo også jeres del af sygdom, hjemme hos jer. Hvordan går det med Emil??? Er det blevet bedre med ørene??

Knus Mette

Anmeld

2. september 2009

Bondepigen

Anna-jonas skriver:

Tak, Tina.....................igen. *S*
Anna har været mega syg i nat, med høj feber og åndenød. Vi gav hende astmamedicin 4 gange. Nu har hun kun 1 gang tilbage inden i eftemiddag, ellers skal vi indlægges. Hun må nemlig max få 8 gange i døgnet. Håber at hun rider den af, for jeg orker ikke skejby sygehus igen i dag. Skal derud med Ida i morgen, til en heldags forestilling...........................gisp!
Jeg har det også selv ret skidt i dag...............................hoste, snot og ondt i led og knold. Tænker om det er den frygtede influ.A.

Knus Mette

Årh nej da, det lyder bare slet ikke godt med jer lige pt. Håber virkelig snart det bliver bedre over hele linjen.

I trænger til noget medgang efterhånden, så det krydser jeg fingre for at I får snart!!!

Tillykke med prinsesserne endnu engang.

Anmeld

2. september 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Tak, Susanne. Ja, i har jo også jeres del af sygdom, hjemme hos jer. Hvordan går det med Emil??? Er det blevet bedre med ørene??

Knus Mette

Ja er noget værre møg og synd for de små.

Ja det tror jeg faktisk, virker som om han høre bedre nu, men han skal så stadig opereres her den 10.

Nu ligger jeg så bare og døjer med om han skal skifte institution eller ej

Anmeld

2. september 2009

anna-jonas

suanne85 skriver:

Ja er noget værre møg og synd for de små.

Ja det tror jeg faktisk, virker som om han høre bedre nu, men han skal så stadig opereres her den 10.

Nu ligger jeg så bare og døjer med om han skal skifte institution eller ej

Klap hesten Susanne.............................tag en snak med pædagogerne, som kender jer. Fortæl hvordan du føler, at du ikke blev hørt o.s.v. Kommunikation er altid den bedste løsning. Det er jo synd for Emil, hvis han skal flyttes................han er jo allerede ved at knytte sig. 
Jeg kan betro dig, at man i ALLE institutioner vil få sådanne oplevelser, fordi der ofte er vikarer og udskiftning af personale. Det er bedre at få sagt fra, og fortælle hvordan man vil have det. Få nogle faste aftaler.

Hvis du alligevel vil skifte, er det en god ide med dagpleje, da Emil er ørebarn. Der er mindre infektioner....................og hvis hans hørelse er nedsat, er dagpleje også at foretrække, da der ikke er helt så mange lyde at forholde sig til.

Anmeld

2. september 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Klap hesten Susanne.............................tag en snak med pædagogerne, som kender jer. Fortæl hvordan du føler, at du ikke blev hørt o.s.v. Kommunikation er altid den bedste løsning. Det er jo synd for Emil, hvis han skal flyttes................han er jo allerede ved at knytte sig. 
Jeg kan betro dig, at man i ALLE institutioner vil få sådanne oplevelser, fordi der ofte er vikarer og udskiftning af personale. Det er bedre at få sagt fra, og fortælle hvordan man vil have det. Få nogle faste aftaler.

Hvis du alligevel vil skifte, er det en god ide med dagpleje, da Emil er ørebarn. Der er mindre infektioner....................og hvis hans hørelse er nedsat, er dagpleje også at foretrække, da der ikke er helt så mange lyde at forholde sig til.

Ja ved det godt syntes bare der har været så meget med dem derover.
Han er så glad om morgen når man aflevere ham (var han faktisk ikke i morges) men når man henter ham er han meget ked og træls, simpelhen fordi de bare ikke vil lykkes mig at få dem til at forstå han skal sove før.
Og har det lidt sådan at det skal jo være hyggeligt og sjovt for ham at være der, skal jo ikke være sådan at han er total lettet når vi kommer.

Og kan tydelig mærke forskel på ham når vi har haft ham hjemme i nogle dage for så er han så blid og dejlig og så fræk. Men med det samme han kommer af sted i et par dage der over bliver han virkelig bisse, som om han er sur over han skal derover selvom at han hygger sig med børnene.
Tror måske det er fordi vi har en rigtig god rytme til ham herhjemme og den kan vi ikke rigtig få dem med på.

Var en dag hvor de faktisk havde lagt ham ud kl 10 og han var så tilpas og de kunne også mærke han var så frisk den dag, men var åbenbart en engangs forstilling. For de har ikke gjort det siden selvom jeg har sagt det så MANGE gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.