Fødselsdage og sygdom.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. september 2009

anna-jonas

I dag er det Anna's fødselsdag...............3 år bliver hun. Vi har haft vuggestuen på besøg............til pølsehorn, pizzasnegle, frugt og lagkage. En stor succes.
Over middag fik Anna feber, og bronkitis.................så hun gik tidligt i seng, efter 3 omgange med astmamedicin.
Ida blev jo 1/2 år i dag............men hun blev nu ikke rigtigt fejret.............selvom Anna hele tiden sang fødselsdagssang for dem begge..............åhhhhh.....hvor det varmer et moderhjerte.

Jeg elsker sgu' mine 2 små prinsesser og min store fløs.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

TbCp

Det er nogle fantastisk dejlige unger du har!

Tillykke med dem begge Og god bedring til prinsessen

Anmeld

1. september 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

I dag er det Anna's fødselsdag...............3 år bliver hun. Vi har haft vuggestuen på besøg............til pølsehorn, pizzasnegle, frugt og lagkage. En stor succes.
Over middag fik Anna feber, og bronkitis.................så hun gik tidligt i seng, efter 3 omgange med astmamedicin.
Ida blev jo 1/2 år i dag............men hun blev nu ikke rigtigt fejret.............selvom Anna hele tiden sang fødselsdagssang for dem begge..............åhhhhh.....hvor det varmer et moderhjerte.

Jeg elsker sgu' mine 2 små prinsesser og min store fløs.

Hold da KÆFT hvor er Anna bare ALT for LÆKKER  Huner virkelig en rigtig prinsesse

Endnu engang tillykke med Anna-pigen  , kan forstille mig, at det var rigtig hyggelig med vuggern på besøg. fest og farver

Sikke skøn at Anna også sang for Ida-musen, bare så sødt... Og ja puha hele 6 mdr. det går alt for hurtigt med de små piger.

Men selvf. også et stort tillykke til Ida

Trine og Malucca.

Ps. hvad er det du laver til daglig, altså når du ikke er på barsel?

Anmeld

1. september 2009

oo

TILLYKKE! de to tøser der, de strutter af liv, og hende fødselsdagsfrøkenen er godt nok for lækker med krone und alles

Anmeld

1. september 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Hold da KÆFT hvor er Anna bare ALT for LÆKKER  Huner virkelig en rigtig prinsesse

Endnu engang tillykke med Anna-pigen  , kan forstille mig, at det var rigtig hyggelig med vuggern på besøg. fest og farver

Sikke skøn at Anna også sang for Ida-musen, bare så sødt... Og ja puha hele 6 mdr. det går alt for hurtigt med de små piger.

Men selvf. også et stort tillykke til Ida

Trine og Malucca.

Ps. hvad er det du laver til daglig, altså når du ikke er på barsel?

Hej Trine og Malucca!

Jeg er sygeplejerske såmænd...................har været på en afd. med kræftpatienter i 8 1/2 år. Før det har jeg været ansat på et svangreadsnit på skejbysygehus, i hjemmeplejen og på en intensiv afdeling. Har været sygepl. i 12 1/2 år nu.............puhhhh....sikke tiden flyver. Har besluttet at jeg skal lave noget andet, når denne barsel er slut. Men tror jeg skal have en erhvervscoach ind over, så jeg kan vælge rigtigt.

Hvad laver du, Trine??

Tak for de søde ord...............de varmede.
Knus Mette

Anmeld

1. september 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Hej Trine og Malucca!

Jeg er sygeplejerske såmænd...................har været på en afd. med kræftpatienter i 8 1/2 år. Før det har jeg været ansat på et svangreadsnit på skejbysygehus, i hjemmeplejen og på en intensiv afdeling. Har været sygepl. i 12 1/2 år nu.............puhhhh....sikke tiden flyver. Har besluttet at jeg skal lave noget andet, når denne barsel er slut. Men tror jeg skal have en erhvervscoach ind over, så jeg kan vælge rigtigt.

Hvad laver du, Trine??

Tak for de søde ord...............de varmede.
Knus Mette

ej hvor spændende... Ville gerne selv ha´været Spl. Men har altså et eller andet med blod

Jo altså 14 dage før jeg blev gravid startede jeg som receptionist, hos DK´s 2 største rengøringselskab. (vi har bla. Skejby)

Men jeg er uddannet kontorassisten, idrætsskadesmassør og terp.

Måske jeg lige må skrive en pb til dig,? har nemlig et spørgsmål, du muligvis kan hjælpe mig med.

T

Anmeld

2. september 2009

Ni-ko-li-ne

tillykke med både 3 år og ½ år til dine to dejlige prinsesser!

klemte lige en tåre.... kan slet ikke forestille mig hvordan det må være ikke at vide hvad der sker med ens lille bebs.... og man kan råbe og skrige og lige meget hjælper det... ønsker virkelig at de finder ud af noget snart!!  der er ikke noget at sige til at dit overskud er småt for tiden... det er vidst meget naturligt...

mange knus

Anmeld

2. september 2009

Vingummien

Tillykke lyder til at hun har haft en god dag trods sygdom, var da rigtig øv det lige skulle ramme hende på hendes fødselsdag

et stykke kage og gave herfra til den lille prinsesse og et forsinket tillykke

Anmeld

2. september 2009

Ni-ko-li-ne

lige en kommentar mere.... hold op hvor er de bare kære de to prinsesser!!! de er SÅ smukke.... om ti år skal farmand vidst have gang i jagt tegn og gevær... tænk på alle de fyre der kommer til at stå i kø

Anmeld

2. september 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

ej hvor spændende... Ville gerne selv ha´været Spl. Men har altså et eller andet med blod

Jo altså 14 dage før jeg blev gravid startede jeg som receptionist, hos DK´s 2 største rengøringselskab. (vi har bla. Skejby)

Men jeg er uddannet kontorassisten, idrætsskadesmassør og terp.

Måske jeg lige må skrive en pb til dig,? har nemlig et spørgsmål, du muligvis kan hjælpe mig med.

T

Ja, skriv da endelig Søde Trine. Så må vi håbe at min ammehjerne kan hjælpe. *S*
Har du så beholdt dit job?? Hvornår skal du starte igen??
Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.