Det er jeg bare super glad for i skriver. Fedt. Tak. Det her giver mig simpelthen så meget hovedbrud.. Min opfattelse af hvordan det bør være og egen mavefornemmelse.. Jeg plejer sq ikke være så vag, men det her giver mig altså grå hår..
De ringede jo efter jeg skrev det sidste indlæg. Spurgte hvornår faderen kom fordi Malik havde virkelig været i krise et par gange.... Jeg kiggede på kl og konstaterede at han ville være der i løbet af 10 minutter.. Gjorde igen opmærksom på min bekymring og hvordan det var gået med den slagplan vi havde lagt. Min mistanke blev begrundet idet de ikke havde haft ressourcer til at gennemføre den lige dèr... Spurgte dagen efter vi havde aftalt det og der var svaret 'Ja den har vi ikke lavet i dag da dagen jo var startet dårligt for ham' (= jeg var med vilje kommet for sent til deres morgensang da han havde sovet dårligt og derfor sov lidt længere, og jeg derfor ville undgå morgen stress ).. Nå jaaa, den dag var så min fejl
...
Nå men slutningen af samtalen var en masse suk fra pædagogen, sørgelig stemme og om jeg på èn eller anden måde kunne hente sønnen 12.30 / 13 tiden i næste uge. Og at vi må holde et møde... Så enden er at jeg fræser afsted i næste uge, og de dage jeg ikke kan må manden arbejde hjemme så han kan.
Bagefter fik jeg en øv-tanke... Skal jeg hente min søn tidligere fordi de ikke har ressourcerne ?
Som i selv skriver, vi betaler for en fuld plads (selvom barnet altid komme i første række hvis de har brug for det, selvfølgelig, og og og.... ).
Udover det er der kemien
.. Ved ikke om i kender de typer der 'sætter èn på plads' og når man så forklarer grunden siger de 'mmm mm ja ja vi siger det jo bare'
.. Eller retter èn hvis man feks siger 'jaa mit barn er lidt anderledes' for det er der ikke noget der hedder, han er jo bare Malik... ja joooo, he ups...
Anmeld