Jeg er pædagog i en almindelig daginstitution, og selv om vi ved der er forskel på børn så bør det under ingen omstændigheder tage så lang tid som du her beskriver.
Du skal tage teten, og fortælle dem hvornår du kommer og henter dit barn, og ikke lade dem styre det show.
Du har valgt dem, fordi du mener de er de bedste til at tage vare på dit barn, og dermed må de også være i stand til at tage sig af ham, også selvom det er lidt svært for ham. Det bliver jo ikke nemmere med den lange indkøring de der har sat i scene.....
Hos os tager vi den tid det tager, men som regel har forældre ikke oceaner af dage de kan bruge på det, og ja, det er svært for nogle børn nogle gange, men jeg er af den overbevisning, at det ikke ganer barnet at man lader det køre alt for længe.
Barnet har iøvrigt også bedst af, mener jeg, at det mærker at den voksne viser vejen og bestemmer, og i dette tilfælde er det dig som forældre der skal gøre det.
Håber du finder en løsning.....
Og så undrer jeg mig lige lidt, kører du 40 km hver vej for at aflevere og hente dit barn i institution??? :woohoo:
Anmeld