Når man dater..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2015

S*DD

Da min nuværende kæreste og jeg i tidernes morgen datede, spurgte jeg ham efter få gange om han så mig som mere end bare fysisk tiltrækning. Det var mere så jeg selv vidste om jeg skulle lade mine følelser være ude eller ej, for jeg kunne mærke at jeg var ved at falde for ham. 

Han så det som mere end, det, og så tog vi det bare derfra. Det blev mere hverdags ting sammen istedet for ud, og det synes vi stadig godt om, og ja en dag var vi så bare kærester 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2015

Tip!

Min kæreste og jeg så hinanden første gang den 1 januar.. - igen den 3 januar, og ugen efter et par gange.. Om fredagen var jeg på arbejde, og han skrev at jeg skulle ringe når jeg havde pause.. Han ville blot komme og putte når jeg havde fri kl 22.45 og drøne på job igen om morgenen kl tidligt..  

Da vi lå inde i sengen den aften, spurgte jeg om hvad det førte til.. 

Om vi bare skulle hygge/date/noget sjovt... Men næ nej, han kiggede intenst på mig og spurgte om vi skulle være kærester.. Yay...  

Det er 3  mdr siden, vi mødtes med børn efter en måned, og jeg er stadig hamrende forelsket i den gut, og ved at det er ham jeg skal dele mit liv med.. 

Anmeld Citér

2. april 2015

anjo01

Anonym skriver:

Jeg indrømmer, at jeg ikke lige har den store erfaring med at date. Min x og jeg flyttede nærmest sammen 3. gang vi sås, og det var ikke sådan date-dates, vi besøgte bare hinanden hjemme hos hinanden. Og fyrene før det har heller ikke være sådan noget med at date.

Nu dater jeg så en fyr. Vi har været på 4 dates og har allerede planlagt 5. og 6. Han er super dejlig, og jeg er helt klart vild med ham, og interessen er gensidig. Det er sådan noget med at gå på café sammen, en tur i skoven, og 6. date har han inviteret mig ud at spise og efterfølgende overnatning på hotel. 

Mit spørgsmål går på, hvor længe dater man egentlig normalt før end man overvejer om at kunne være noget seriøst? Jeg føler mig som en fjollet teenager at spørge om sådan noget, trods jeg er 26 og har to børn Som sagt, erfaringen mangler!

Jeg har ikke selv travlt, det gik alt for stærkt med min x, og derfor er det vigtigt for mig at vi lærer hinanden ordentligt at kende, men jeg aner slet ikke hvor længe man egentlig normalvis ser hinanden inden man gør noget mere ved det? Vi er enige om at vi ikke dater andre, kun hinanden.. 

Jeg har ikke selv børn, men da jeg begyndte at date min kæreste datede vi i omkring 3 måneder før vi blev kærester. Jeg ville nok se ham fyren et godt stykke tid for at se hvad det fører til, og så præsentere ham for børnene som en ven. Jeg tror endda jeg ville gøre det før han blev til kæreste, for at sikre at kemien med ham og børnene er der...

held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.