Når man dater..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.635 visninger
12 svar
12 synes godt om
1. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg indrømmer, at jeg ikke lige har den store erfaring med at date. Min x og jeg flyttede nærmest sammen 3. gang vi sås, og det var ikke sådan date-dates, vi besøgte bare hinanden hjemme hos hinanden. Og fyrene før det har heller ikke være sådan noget med at date.

Nu dater jeg så en fyr. Vi har været på 4 dates og har allerede planlagt 5. og 6. Han er super dejlig, og jeg er helt klart vild med ham, og interessen er gensidig. Det er sådan noget med at gå på café sammen, en tur i skoven, og 6. date har han inviteret mig ud at spise og efterfølgende overnatning på hotel. 

Mit spørgsmål går på, hvor længe dater man egentlig normalt før end man overvejer om at kunne være noget seriøst? Jeg føler mig som en fjollet teenager at spørge om sådan noget, trods jeg er 26 og har to børn Som sagt, erfaringen mangler!

Jeg har ikke selv travlt, det gik alt for stærkt med min x, og derfor er det vigtigt for mig at vi lærer hinanden ordentligt at kende, men jeg aner slet ikke hvor længe man egentlig normalvis ser hinanden inden man gør noget mere ved det? Vi er enige om at vi ikke dater andre, kun hinanden.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2015

Miss Thunder

Hvis du føler det er ham du vil have så skynd dig da at sætte krogen i ham

Tag en snak med ham om han har mod på at møde dine børn hvis han ikke allerede har og du er klar til det

Anmeld Citér

1. april 2015

Miss Thunder

Jeg tror ikke der som sådan er noget der er "Normalt" Vigtigst af alt skal du føle dig klar.

Anmeld Citér

1. april 2015

Anonym trådstarter

Miss Thunder skriver:

Tag en snak med ham om han har mod på at møde dine børn hvis han ikke allerede har og du er klar til det

Det gør jeg, men på den anden side synes jeg også lige jeg skal kende ham det bedre. Han har selv et barn, så der følger alt andet lige nogle særlige forpligtelser med. Men han skal helt sikkert ikke møde mine børn endnu, der er jeg nok lidt sippet, men der skal jeg virkelig være sikker på det er meget meget seriøst  

Eller jeg ved snart ikke hvad der er at vide mere, ud over den følelsesmæssige og intellektuelle kemi, har vi en helt sindssyg seksuel kemi  Og vi har brugt mange timer sammen, talt og talt. Og er også der hvor jeg også godt kan se han har nogle dårlige sider, så er ikke helt forblændet. Men er bare blevet brændt mange gange, så jeg er nok udpræget skeptiker.. 

Anmeld Citér

1. april 2015

KomSåBaby!

Hej.

Dating er jeg ikke lige elite bilist i, jeg har været sammen med min kæreste i 7 år..

Men jeg vil sige, at jeg er total tilhænger af at åbne op for sine tanker og følelser, og sige det man tænker 

Så uden, at I skal gøre noget mere alvorligt eller officielt - så kunne du jo sige hvad du tænkte om "jeres forhold" og at du godt kan lide ham og så spørge ind til hvad han tænker.

Jeg har da hvert fald før hen sparet mig selv noget tid og hjertesorg, ved at være åben og sige sådan og sådan ser det ud for mig, og enten er fyren smuttet (fordi han ikke havde det på samme måde) eller som min kæreste delte mine tanker og blev hængende (for evigt 

Håber I finder ud af det! 

Anmeld Citér

1. april 2015

Anonym trådstarter

KomSåBaby! skriver:

Hej.

Dating er jeg ikke lige elite bilist i, jeg har været sammen med min kæreste i 7 år..

Men jeg vil sige, at jeg er total tilhænger af at åbne op for sine tanker og følelser, og sige det man tænker 

Så uden, at I skal gøre noget mere alvorligt eller officielt - så kunne du jo sige hvad du tænkte om "jeres forhold" og at du godt kan lide ham og så spørge ind til hvad han tænker.

Jeg har da hvert fald før hen sparet mig selv noget tid og hjertesorg, ved at være åben og sige sådan og sådan ser det ud for mig, og enten er fyren smuttet (fordi han ikke havde det på samme måde) eller som min kæreste delte mine tanker og blev hængende (for evigt 

Håber I finder ud af det! 

Altså jeg spurgte ham efter vores 3. date tror jeg det var, hvad hans hensigter egentlig var med det - altså om han var på udkig efter noget langsigtet, eller om det primært var uforpligtende selskab han søgte, og der skrev han et rigtig sødt svar om at han ledte efter 'den sidste kæreste', og at han nød vores stunder hvor vi lærer hinanden bedre og bedre at kende, snakker, connecter, og at han er tiltrukket af mig på alle de planer jeg selv nævner. Desuden skriver han søde ting dagligt, at han savner mig, og et hav af alle de ting.. Og plus han jo så har inviteret mig ud at spise og på overnatning bagefter, og generelt bare er jordens største gentleman. Så jeg er umiddelbart ikke i tvivl om, at han er interesseret og har spirende følelser, men jeg udleder også af hans svar, at han tænker vi stadig er der hvor vi lærer hinanden at kende, og det synes jeg jo også er fornuftigt.. Ja, jeg ved ikke lige  

Anmeld Citér

1. april 2015

sne190810

Miss Thunder skriver:

Selvfølgelig er alt individuelt, men det er for mig uforståeligt at børnene skal blandes ind i mors kærlighedsliv allerede. 

På ingen måde børnenes behov, IMO :-) 

Anmeld Citér

1. april 2015

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Selvfølgelig er alt individuelt, men det er for mig uforståeligt at børnene skal blandes ind i mors kærlighedsliv allerede. 

Det er jeg meget enig i  

Anmeld Citér

1. april 2015

KomSåBaby!

Anonym skriver:

Altså jeg spurgte ham efter vores 3. date tror jeg det var, hvad hans hensigter egentlig var med det - altså om han var på udkig efter noget langsigtet, eller om det primært var uforpligtende selskab han søgte, og der skrev han et rigtig sødt svar om at han ledte efter 'den sidste kæreste', og at han nød vores stunder hvor vi lærer hinanden bedre og bedre at kende, snakker, connecter, og at han er tiltrukket af mig på alle de planer jeg selv nævner. Desuden skriver han søde ting dagligt, at han savner mig, og et hav af alle de ting.. Og plus han jo så har inviteret mig ud at spise og på overnatning bagefter, og generelt bare er jordens største gentleman. Så jeg er umiddelbart ikke i tvivl om, at han er interesseret og har spirende følelser, men jeg udleder også af hans svar, at han tænker vi stadig er der hvor vi lærer hinanden at kende, og det synes jeg jo også er fornuftigt.. Ja, jeg ved ikke lige  

Uhh, det er jo så svært med sådan noget - man ønsker på ingen måde, at fremskynde noget den anden ikke ønsker, eller få følelser i klemme. 

Det lyder jo som om I er på samme hylde ift. fremtiden, så måske det kommer af sig selv. At lige pludselig får I måske begge lysten til, at I nu er "noget" sammen. Altså en titel.. 

Ellers så er det måske, at diskret spørge ind til og finde ud af om I er der, hvor I hver især ikke ser nogen andre?! 

Held og lykker hvert fald! 

Anmeld Citér

1. april 2015

Miss Thunder

sne190810 skriver:

Sådan var det nu heller ikke ment.. Kommer jo meget an på hvor man føler man er i forholdet.. Børnene behøver jo heller ikke blive præsenteret for ham som kæreste. Men da de vil være en del af det fremtige forhold såfremt der er et, så er det også godt at vide hvordan han reagerer på dem.. Og omvendt selvom det på ingen måde skal være børnenes beslutning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.