Er så bange for det er slut nu.. )-;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2015

tarkoflen

Jeg kender til intet mindre end to der var langsomt startende med hcg og som har sunde raske piger i dag

begge havde stort set fået tid til en abort, men det blev ikke nødvendigt!

prøv om du kan tro på det bedste, du kan alligevel ikke gøre fra eller til, jeg krydser for dig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2015

PB2013

For at du får gode nyheder på onsdag.. Men vil gerne dele min "historie" med dig. 

Havde en missed abortion i januar sidste år, hvor jeg også blev anbefalet medicinsk abort da fosteret var gået til i 8+?.. Efter jeg havde taget pillerne gik der 1-2 timer, hvorefter jeg blødte i et par dage uden de store smerter og derefter pletblødte i en uges tid.. Jeg synes det var en behagelig måde, når det nu sku være da man ku gøre det derhjemme og ikk på hospitalet.. Blev gravid igen i 4. cyklus, som desværre endte i en spontan abort i 7+?... Derefter blev jeg gravid inden jeg fik min mens, og er nu 38 uger henne, så ja det er uretfærdigt og man ska have lov til at have sine følelser i den tid det tager, men det kan lade sig gøre.. 

Al held og lykke på vejen.. 

Anmeld Citér

7. april 2015

Babybee

brugte så hele min påske på at have smerter i min venstre side.. en gang så voldsomt at jeg bare lå i min seng i 10 min og tudede..

Fredag efter træning havde jeg pletblødt (frisk blod) og i går endnu engang blødning men ikke frisk...

Såeh ja, er ret ked af det, og vil virkelig bare gerne have det hele overstået hurtigst muligt

Anmeld Citér

7. april 2015

Babybee

PB2013 skriver:

For at du får gode nyheder på onsdag.. Men vil gerne dele min "historie" med dig. 

Havde en missed abortion i januar sidste år, hvor jeg også blev anbefalet medicinsk abort da fosteret var gået til i 8+?.. Efter jeg havde taget pillerne gik der 1-2 timer, hvorefter jeg blødte i et par dage uden de store smerter og derefter pletblødte i en uges tid.. Jeg synes det var en behagelig måde, når det nu sku være da man ku gøre det derhjemme og ikk på hospitalet.. Blev gravid igen i 4. cyklus, som desværre endte i en spontan abort i 7+?... Derefter blev jeg gravid inden jeg fik min mens, og er nu 38 uger henne, så ja det er uretfærdigt og man ska have lov til at have sine følelser i den tid det tager, men det kan lade sig gøre.. 

Al held og lykke på vejen.. 

men tak for dit svar... det må jeg virkelig prøve at læne mig op af..

Øv hvor jeg bare sidder med en følelse af at jeg ikke engang kan holde på det barn min kæreste prøver at gi mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.