forskel på pige og drenge graviditeter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2015

ns

StephanieNajim skriver:

Det kan jeg godt forstå, det er også spændende ☺ Men det kan jo sagtens være at det er endnu en pige, selvom denne graviditet et meget anderledes, ingen graviditeter er jo ens ☺

Nej det kan sagtens Være en pige.. Men det vigtigste er et sundt og rask barn, så betyder kønnet intet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2015

StephanieNajim

Nej det kan sagtens Være en pige.. Men det vigtigste er et sundt og rask barn, så betyder kønnet intet

Ja selvfølgelig, er helt enig, og piger er også helt fantastiske ☺ ♡ 

Anmeld Citér

2. april 2015

2babygirls

ns skriver:

Er gravid og venter vores 3. barn.. jeg har i de 2 tidligere graviditeter intet fejlet.. Har ikke kunnet mærke jeg var gravid Før der kom liv. begge 2 piger.. men denne graviditet er fuldstændig anderledes, er i 14 uge nu, og har virkelig haft nogle hårde 3 mdr.  Har haft kvalme næsten hverdag, nogle dage hele dagen andre dage kun om morgenen, har Været vildt træt er dog på retur igen. Og føler mig kæmpe allerede.. er dog begyndt mærke små bobler .. 

Har selv en fornemmelse af det er en dreng denne gang.. 

Har i oplevet forskel på om i ventede en dreng eller pige.? 

Piger begge gange, men første gang var der intet at mærke andet end træthed, ved nr to havde jeg kvalme det sekund testen blev positiv og havde det elendigt i 3 mdr.

Anmeld Citér

2. april 2015

A&F

Første gang da jeg ventede min datter stoppede min kvalme omkring uge 8, hvor jeg kastede op en gang , ellers var det en fin graviditet med lidt træthed . Anden gang ventede jeg en søn , og jeg led af kvalme og opkast og ekstrem træthed i 4 mdr . Så der var forskel på de to graviditeter. Også forskel mht mad, anden gang ville jeg kun spise kød, chili og citroner, hvorimod første gang var det meget søde ting jeg havde lyst til.

Det bliver spændende at se hvad der mon gemmer sig i din mave,. Men det siges jo også at ikke alle graviditeter. Held og lykke

Anmeld Citér

2. april 2015

Ellie79

ns skriver:

Er gravid og venter vores 3. barn.. jeg har i de 2 tidligere graviditeter intet fejlet.. Har ikke kunnet mærke jeg var gravid Før der kom liv. begge 2 piger.. men denne graviditet er fuldstændig anderledes, er i 14 uge nu, og har virkelig haft nogle hårde 3 mdr.  Har haft kvalme næsten hverdag, nogle dage hele dagen andre dage kun om morgenen, har Været vildt træt er dog på retur igen. Og føler mig kæmpe allerede.. er dog begyndt mærke små bobler .. 

Har selv en fornemmelse af det er en dreng denne gang.. 

Har i oplevet forskel på om i ventede en dreng eller pige.? 

Min første er en pige og hold op en dårlig graviditet, ingen kvalme, men træthed, plukveer, sygemelding og tog over 30 kg på masser af væske.

Nummer to dreng og masser af kvalme frem til uge 12 derefter nem graviditet tog ingen væske på.

Nummer tre masser af kvalme frem til uge 12 derefter nem nem graviditeter ingen væske. 

Min krop er klart til drengegraviditer åbenbart 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.