ns skriver:
Er gravid og venter vores 3. barn.. jeg har i de 2 tidligere graviditeter intet fejlet.. Har ikke kunnet mærke jeg var gravid Før der kom liv. begge 2 piger.. men denne graviditet er fuldstændig anderledes, er i 14 uge nu, og har virkelig haft nogle hårde 3 mdr. Har haft kvalme næsten hverdag, nogle dage hele dagen andre dage kun om morgenen, har Været vildt træt er dog på retur igen. Og føler mig kæmpe allerede.. er dog begyndt mærke små bobler
..
Har selv en fornemmelse af det er en dreng denne gang..
Har i oplevet forskel på om i ventede en dreng eller pige.? 
Jeg har hørt at pige-graviditeter skulle være de "værste". Et eller andet med at man får al for meget af de kvindelige hormoner i omløb i kroppen, hvilket kan give kvalme osv.
Det passer også med mine egne graviditeter. Første gang var en dreng og selvom jeg havde kvalme er det intet imod hvordan jeg har det nu hvor vi venter en pige. Er i uge 32 og kvalmen er netop kommet igen..
men det forklarer jo ikke din situation. Måske det, at det er tredje gang og din krop har været presset før, samt at man med to børn i forvejen må gå ud fra at du ikke bare kan slappe af som det passer dig, kan forestille sig at kroppen simpelthen ikke kan stå imod alle de forandringer der sker, og du derfor oplever det værre end de andre gange.. Det er mit bedste bud
Anmeld
Citér