Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg testede svagt positivt på 10. Dagen (dagen for min blodprøve) efter ÆO og alt er i skønneste orden. Jeg tænker uniddelbart at hvis det er medicinen der påvirker, ville stregen blive svagere og svagere i takt med at hormonet forsvinder fra kroppen. Og så det at det efterhånden er en del dage siden, tænker jeg at det efterhånden burde være ude af kroppen, siger man ikke op til 14 dage .? alt hvad jeg overhovedet kan
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkC skriver: Jeg testede svagt positivt på 10. Dagen (dagen for min blodprøve) efter ÆO og alt er i skønneste orden. Jeg tænker uniddelbart at hvis det er medicinen der påvirker, ville stregen blive svagere og svagere i takt med at hormonet forsvinder fra kroppen. Og så det at det efterhånden er en del dage siden, tænker jeg at det efterhånden burde være ude af kroppen, siger man ikke op til 14 dage .? alt hvad jeg overhovedet kan
Tusind tak. Og tillykke med graviditeten
Jeg er efterhånden også sikker på den er god nok, men når man har ventet så mange år er det næsten ikke til at tro. Er hele tiden bange for at få min mens eller at "abortere" den lille blyp som sandsynligvis ligger derinde, men lige nu trøster jeg mig med tanken om at "det kan dælme lade sig gøre"! Så mit syn på fremtiden er om ikke andet blevet en smule lysere!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128