Spunken84 skriver:
Har brug for nogle feel-good historier fra folk der har stået i lignende situationer! Sagen er at jeg er i reagensglas-behandling. D. 5 marts fik jeg mens. D. 15 tog jeg en ægløsningssprøjte og d. 17 fik jeg taget æg ud. D. 23 fik jeg lagt et fint æg op og nu kommer det dumme så. Jeg tog en test søndag d. 29 marts som var meget svagt positivt. Har testet hver dag inklusiv i dag og hver dag har den vist positiv m en gradvist kraftigere streg. Pga påskeferie kan de først tage en blodprøve d. 7 april men jeg er ved at gå til! I de snart 4 år vi har forsøgt at blive gravide har jeg aldrig testet positiv. Heller ikke selvom jeg har taget dem endnu tidligere i forløbet end denne gang. Jeg har haft forskellige graviditetssymptomer men det kan skyldes den crinone som jeg tager. Jeg ved at ægløsningssprøjten kan påvirke resultatet så det bliver falsk positivt og det kan også give en falsk positiv at der er lagt et befrugtet æg op. Jeg har læst at crinone ikke kan påvirke men ved det ikke. Er der nogen der kan sige hvad de tror? Jeg ved godt det er dumt at teste før tid men det er så svært at lade være....håber der er nogen der kan sige nogle trøstende ord....

Du er gravid!
Jeg har selv været i dine sko for et par mdr siden, så jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det.. :-)
Æl sprøjten er ude efter 10 dage, det står ihvertfald på min pakke, men mange tester den ude længe før, jeg er selv en af dem..
Så jeg tør godt sige tillykke til dig, dine teste udvikler sig flot :-)
Anmeld
Citér