Gernert lille baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2015

lillespir26

HVPigen skriver:

Er vores lille kommende datter bare gernert eller rigtigt stædig overfor hendes kommende far? 

Hun sparker gladeligt mor , men ligeså snart far vil mærke - så stopper vi! 

Jeg har på en måde lidt ondt af kæresten , for han glæder sig sådan til og kunne mærke hende og har ventet LÆNGE !!!  

men hun vil altså bare ikke den lille

bandit ! Ønsker sådan han mærker det fantastiske spark som jeg har gjort flere gange om dagen! 

Er der andre med gernert baby's ?

Sådan var det også her hun sparkede og sparkede men når far ville mærke stoppede hun han fik kun mærket 5 gange den ene gang fordi han var faldet i søvn med sin hånd på min mave men Idag er det 7 uger siden hun Kom ud og hun elsker sin far hun kigger mega kærligt på ham 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2015

namaha

Jeg har hørt at det er fordi hun nyder at far rør ved maven (dt kan hun jo mærke) 

ømen ved ikke om det er rigtigt 

Anmeld Citér

1. april 2015

HVPigen

Hi hi det er altså noget underligt noget, her hjælper det bestemt ikke og synge! iøvrigt lyder han også frygteligt så kan godt forstå hun bliver helt forskrækket hvis det er !! 

Det kunne da godt være fordi hun godt kunne lide farmand lige nussede hende! 

dog vil jeg sige, jeg prøvede idag og optage hende med mobilen hun dansede virkelig rundt derinde! men da jeg løftede trøjen op! 
bum så leger vi ikke mere!!  
da jeg tog trøjen ned igen så hopper vi igen! desværre kan man bare ikke se det så godt på mobilen så opgav det!!  

kan det være noget med varmen??? tænker det da underligt hun stopper hvergang jeg river op i trøjen?  

og om aften hvis jeg tager dynen af og vi ligger i sengen så stopper hun også når jeg tænder blitzen på min mobil??   

Har også tænkt lidt over den med man spænder sig selv helt op! ærligt talt tror jeg godt de kan mærke vi bliver pisse spændt og ivrrig og så vil de bare ikke! men sjovt de fleste af jer er det også piger 
der har været lidt gernerte! - KOM NU THILDE FAR VIL SÅ GERNE!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.