Gernert lille baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. marts 2015

HVPigen

Er vores lille kommende datter bare gernert eller rigtigt stædig overfor hendes kommende far? 

Hun sparker gladeligt mor , men ligeså snart far vil mærke - så stopper vi! 

Jeg har på en måde lidt ondt af kæresten , for han glæder sig sådan til og kunne mærke hende og har ventet LÆNGE !!!  

men hun vil altså bare ikke den lille

bandit ! Ønsker sådan han mærker det fantastiske spark som jeg har gjort flere gange om dagen! 

Er der andre med gernert baby's ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Sådan var det også her. Ved ikke om hun var genert, men far mærkede hende kun få gange i hele graviditeten. Til gengæld nød han at se på at maven hoppede og dansede. Men blev hans hånd lagt på, så stoppede festen skøre små 

Anmeld Citér

31. marts 2015

HVPigen

SDD skriver:

Sådan var det også her. Ved ikke om hun var genert, men far mærkede hende kun få gange i hele graviditeten. Til gengæld nød han at se på at maven hoppede og dansede. Men blev hans hånd lagt på, så stoppede festen skøre små 

Ikke engang det kan han få lov! Ligeså snart jeg finder mobil eller ligne frem - bye bye mor nu skal vi ikke lege mere :-D 

og ligeså snart far kigger - så stopper dansen ! 

Hi hi ja de lever godt nok deres eget liv derinde mentalt sagt :'D

Anmeld Citér

31. marts 2015

jenny4

Sådan er det også her ��

Anmeld Citér

31. marts 2015

HVPigen

jenny4 skriver:

Sådan er det også her ��

Det skulle vel ikke være en pige du også venter dig ? Har googlet lidt syntes kun det pigerne næsten

Anmeld Citér

31. marts 2015

jenny4

HVPigen skriver:

Det skulle vel ikke være en pige du også venter dig ? Har googlet lidt syntes kun det pigerne næsten

Jo jo det er også en pige. Og med vores første som er en dreng var det slet ikke sådan..

Anmeld Citér

1. april 2015

Rengyduck

Min lille dreng er også genert overfor sin far Han har dog mærket ham 2-3 gange.

Anmeld Citér

1. april 2015

April-baby

Sådan var det os her, indtil han begyndte at snakke og synge for overs datter, så var der gang i hende når han vil mærke (: 

Anmeld Citér

1. april 2015

Signe-bine

Sådan var det også her. Og jeg ventede også en pige. Fra jeg mærkede de første spark, bevægede hun sig for INGEN andre end mig, indtil omkring uge 26-29 tror jeg det var. Så fik far liiiiige lov. Derefter fik han jævnligt lov og i denne graviditet (også en pige) har han fået lov at mærke spark laaaaang tid før, end med vores første datter...

Anmeld Citér

1. april 2015

Signe-bine

Jeg ved ikke om der er noget om snakken, men jeg havde jævnligt overvejet i min 1. graviditet, om barnet kunne mærke min sindsstemning når far lagde hånden på maven? For jeg blev jo så glad og spændt og ville så gerne have at han skulle mærke den lille prut. Og så stoppede dansetrin brat, da hans hånd kom på... Men heldigvis fik han jo lov at mærke mange gange senere hen og som sagt i denne graviditet har han fået lov fra start da sparkende kunne mærkes udenpå.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.