Dejligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2009

Vingummien

Eva skriver:

Dejligt....jeg ville slet ikke kunne undvære min blomsterbil, men jeg bor jo heller ikke ligefrem centralt...kedelig lille flække.
Men skønt at i har bil i en uge...
Knus..

Vi bor så heldigvis inde i byen så ikke altid en bil er så vigtig for os igen. Når vi skal handle stort ind så køre jeg med min storebror ud og handler og fylder hans bil ellers er mine forældre gode til at køre også hvis det ikke kan klares med bus. Kan også gå ned til centrum tager 30-40min så det er ikke så slemt igen. Og bybussen holder lige neden for vores dør, dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Uh var blevet  gal.

Er simpelhen utroligt de skal opføre sig sådan. De vil sgu også blive sure hvis nogen havde taget deres bestilte plads.

Jeg lader også som ingenting nu eller også får de en lille bemærkning med på vejen. Nogen de kan sgu diskutere det med en, en hel bustur eller komme med små bemærkninger under hele turen

jeg gav han skam også tørt på, sagde at vognen kom nu og at han bare havde at flytte sig... ja men jeg skulle bare slappe af, nej sagde jeg der er ingen grund til at diskutere når vi har bestilt! :0)

var også en dame en gang der skulle flytte sin cykel, hun var også ved at gå amok den ko

Anmeld

1. september 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

jeg gav han skam også tørt på, sagde at vognen kom nu og at han bare havde at flytte sig... ja men jeg skulle bare slappe af, nej sagde jeg der er ingen grund til at diskutere når vi har bestilt! :0)

var også en dame en gang der skulle flytte sin cykel, hun var også ved at gå amok den ko

Utroligt.

Det værste er at andre tit får medlidenhed med den der skal flytte sig, så kan jeg godt få et lettere anfald. Er altså ikke noget være end at skal køre i bus i 10 min og så have 10 ældre mennesker på nakken

Anmeld

1. september 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

er bare så skønt, min bror og hans kone skal på ferie i udlandet indtil den 9, skal køre dem til luftthavnen her idag, og så har vi deres bil indtil de kommer hjem, er over skønt. Så slipper jeg for de små gnavne ældre i bussen og dem der brokker sig over at man skal have barnevogn med bus osv. Dejligt, en uges frihed

Hvor må det da være skønt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.