Dejligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. september 2009

Vingummien

er bare så skønt, min bror og hans kone skal på ferie i udlandet indtil den 9, skal køre dem til luftthavnen her idag, og så har vi deres bil indtil de kommer hjem, er over skønt. Så slipper jeg for de små gnavne ældre i bussen og dem der brokker sig over at man skal have barnevogn med bus osv. Dejligt, en uges frihed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

oo

ah ja! jeg kan slet ikke finde ud af at køre i bus mere efter vi fik bil sidste år - og dog skal jeg lige om lidt afsted på en to timers bustur til universitetet, for jeg har jo ikke kørekort, så søren har jo bilen

Anmeld

1. september 2009

Ni-ko-li-ne

kender godt det med bussen...... ikke det fedeste.... men jeg vælger simpelthen at ignorere folk..... man har ret til at være der og slut prut!

Anmeld

1. september 2009

Vingummien

Tjuhl skriver:

ah ja! jeg kan slet ikke finde ud af at køre i bus mere efter vi fik bil sidste år - og dog skal jeg lige om lidt afsted på en to timers bustur til universitetet, for jeg har jo ikke kørekort, så søren har jo bilen

2 timer, puha er lang tid

Anmeld

1. september 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

kender godt det med bussen...... ikke det fedeste.... men jeg vælger simpelthen at ignorere folk..... man har ret til at være der og slut prut!

Ja, men forstår heller ikke altid meningen med dem der  brokker sig. Tit er der en masse ledige pladser men alligevel skal de lige sætte sig på de klapstole hvor barnevognen skal stå, og så når man kommer med barnevognen så brokker de sig over de skal flytte sig

Havde engang en diskution med en ældre mand, han VILLE ikke flytte sig, årh jeg blev lidt små gal, så endte med at chafføren lige måtte sige til ham at det skulle han altså.

Anmeld

1. september 2009

MetteT

Hvor lækkert... Derfor jeg ikke ska kigge efter MINE bilen på lørdag..

Knus Mette

Anmeld

1. september 2009

Vingummien

MetteT skriver:

Hvor lækkert... Derfor jeg ikke ska kigge efter MINE bilen på lørdag..

Knus Mette

Haha ja MINE bilen bliver i Randers.

Den her er også bedre at køre i

Anmeld

1. september 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Ja, men forstår heller ikke altid meningen med dem der  brokker sig. Tit er der en masse ledige pladser men alligevel skal de lige sætte sig på de klapstole hvor barnevognen skal stå, og så når man kommer med barnevognen så brokker de sig over de skal flytte sig

Havde engang en diskution med en ældre mand, han VILLE ikke flytte sig, årh jeg blev lidt små gal, så endte med at chafføren lige måtte sige til ham at det skulle han altså.

har været ude for det samme da Martin, Nikoline og jeg skulle med toget.... vi havde endda bestilt pladsen til barnevognen jo.... tror du så ikke han bare overhører mig? så siger jeg det pænt igen og så får jeg flabet at vide at jeg bare kan slappe af! godt Martin var med, folk slapper lidt af når de ser at jeg ikke bare er der alene...

Anmeld

1. september 2009

Honningblomst

Dejligt....jeg ville slet ikke kunne undvære min blomsterbil, men jeg bor jo heller ikke ligefrem centralt...kedelig lille flække.
Men skønt at i har bil i en uge...
Knus..

Anmeld

1. september 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

har været ude for det samme da Martin, Nikoline og jeg skulle med toget.... vi havde endda bestilt pladsen til barnevognen jo.... tror du så ikke han bare overhører mig? så siger jeg det pænt igen og så får jeg flabet at vide at jeg bare kan slappe af! godt Martin var med, folk slapper lidt af når de ser at jeg ikke bare er der alene...

Uh var blevet  gal.

Er simpelhen utroligt de skal opføre sig sådan. De vil sgu også blive sure hvis nogen havde taget deres bestilte plads.

Jeg lader også som ingenting nu eller også får de en lille bemærkning med på vejen. Nogen de kan sgu diskutere det med en, en hel bustur eller komme med små bemærkninger under hele turen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.