Silkeborg for større børn...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2009

Diana...

Eva skriver:

Det tror jeg også de vil...vi har fundet en campingplads som virker ok...ungerne elsker det, der er jo en masse for dem...så det bliver helt sikkert godt.
For en uge siden var vi i lalandia, så de får vidst deres behov dækket for at komme på weekend ture-griner

Glæder mig til at bruge penge i Silkeborg-griner

Knus Eva..

Hvad det for en camping plads.

Ja det må man sige de synes lige nu du er den sejeste mor ever fordi de skal så meget ha ha. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

MetteT

Eva skriver:

Det tror jeg også de vil...vi har fundet en campingplads som virker ok...ungerne elsker det, der er jo en masse for dem...så det bliver helt sikkert godt.
For en uge siden var vi i lalandia, så de får vidst deres behov dækket for at komme på weekend ture-griner

Knus Eva..

Hvilken campingplads ska i bo på..??

Anmeld

1. september 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Hvad det for en camping plads.

Ja det må man sige de synes lige nu du er den sejeste mor ever fordi de skal så meget ha ha. 

Hæhæ...ja, børnene klager nok ikke...griner

Den hedder silkeborg sø-camping...kender du den eller er der andre du kan anbefale??

Knus..

Anmeld

1. september 2009

Honningblomst

MetteT skriver:

Hvilken campingplads ska i bo på..??

Vi skal bo på en der hedder silkeborg sø-camping...kender du den eller kan du anbefale en bedre??
Knus..

Anmeld

1. september 2009

MetteT

Eva skriver:

Den hedder silkeborg sø-camping...kender du den eller er der andre du kan anbefale??

Knus..

Har ikke hørt så meget om den, men den ligger i hvert fald dejlig centralt.. og i et lækkert område..

Knus Mette..

Anmeld

1. september 2009

Diana...

Eva skriver:

Knus..

Jeg mener den den der ligger tæt på hvor jeg bord. Nej jeg har ikke selv været på camping her ovre endnu men skal helt sikkert til næste år jeg synes det er så hyggeligt.

Anmeld

1. september 2009

Mira0911

Eva skriver:

Knus Eva..

Hvilken campingplads skal i på ?

Anmeld

1. september 2009

Honningblomst

Dutte84 skriver:

Hvilken campingplads skal i på ?

sø camping mener jeg den hed-smiler

Anmeld

1. september 2009

Mira0911

Eva skriver:

sø camping mener jeg den hed-smiler

Ligger ikke så langt fra mig.... Den ligger dejlig centralt... Har kun hørt om pladsen...

Anmeld

1. september 2009

FrkT

Hvis du ikke har noget imod at køre en anelse for det (nok ca. 60 km). Så ville jeg absolut foreslå Baboon City i Herning. Det er et KÆMPE hit, både for små børn på 1 år, 3 år, 6 år og 8 år. Og også for børn på 12, 13 osv. Det er faktisk, vil jeg sige, et hit for alle fra 1-50 år. Der er aktiviteter for alle aldre. Rigtig skægt sted, og så får man brugt en masse dejlig energi! (og hvis du selv er mere til at slappe af så er der også massagestole derinde)... men det kræver selvfølgelig at du vil køre for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.